اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ورزقان خبر داد

پی‌کنی 100 واحد مسکونی زلزله‌زده توسط اکیپ استان گلستان در ورزقان

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان ورزقان گفت: اکیپ استان گلستان به عنوان یکی از استان‌های معین فعال در مناطق زلزله‌زده شهرستان ورزقان تاکنون پی‌کنی 105 واحد مسکونی را به اتمام رسانده است.

پی‌کنی 100 واحد مسکونی زلزله‌زده توسط اکیپ استان گلستان در ورزقان

محرم فروغی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: اکیپ استان گلستان در بخش عملیاتی بازسازی و احداث واحدهای مستحکم برای زلزله‌زدگان تاکنون آواربرداری 405 واحد و اتمام فنداسیون 11 واحد مسکونی را انجام داده‌اند.

وی افزود: تشکیل پرونده برای یک‌هزار و دو واحد مسکونی تخریب شده برای انجام امور اداری مربوط به آغاز عملیات ساخت واحدهای مسکونی نیز در کارنامه اجرایی این استان به ثبت رسیده است.

فروغی با اشاره به فعالیت استان قزوین در روستاهای این شهرستان نیز گفت: استان قزوین نیز به عنوان یکی از استان‌های معین فعال در شهرستان ورزقان تاکنون یک‌هزار و 205 مورد تشکیل پرونده برای انجام امور اداری مربوط به آغاز عملیات ساخت واحدهای مسکونی انجام داده که از این تعداد پرونده 105 مورد نیز مرحله معرفی به بانک را طی کرده‌اند.

وی اضافه کرد: همچنین در بخش عملیاتی استان قزوین تاکنون موفق به آواربرداری 295 واحد، پی‌کنی 210 مورد و انجام عملیات فنداسیون یک باب واحد مسکونی تخریب شده در اثر زلزله‌های اتفاق افتاده، شده‌اند.

فرماندار ورزقان گفت: استان‌های گلستان، قزوین، اصفهان و آذربایجان‌غربی به عنوان استان‌های معین جهت تسریع در امر ساخت واحدهای مسکونی مستحکم برای زلزله‌زدگان در مدت دو ماه برای فعالیت در شهرستان ورزقان و روستاهای آن انتخاب شده‌اند.

انتهای پیام/ل30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول