اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و امور جوانان استان قم:

مجتمع ورزشی ویژه معلولان در قم احداث شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و امور جوانان استان قم گفت: ضروری است که مجتمع ورزشی ویژه جانبازان و معلولان قم با استفاده از اعتبارات ملی و استانی احداث شود.

مجتمع ورزشی ویژه معلولان در قم احداث شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، عباس جهان‌بین ظهر امروز در مراسم دیدار رئیس مجلس با ورزشکاران جانباز و معلول استان قم که در خانه بسکتبال قم برگزار شد ضمن تشکر از حمایت‌های لاریجانی از ورزش قم اظهار کرد: ورزشکاران معلول ایرانی در پارالمپیک لندن خوش درخشیده و افتخارات فراوانی کسب کرده‌اند که در این میان یکی از مربیان تیم تیر و کمان بانوان از استان قم انتخاب شده است.

وی افزود: بسترهای زیادی برای موفقیت جانبازان و معلولان در ورزش قم فراهم است و این افراد در عرصه‌های مختلف ورزشی به فعالیت مشغول هستند.

مدیرکل ورزش و امور جوانان استان قم با اشاره به فعالیت ورزشی سازمان‌یافته 40 هزار نفر در سطح استان گفت: این ورزشکاران در 40 رشته ورزشی آقایان و 36 رشته ورزشی بانوان مشغول به فعالیت حرفه‌ای هستند.

وی ادامه داد: جانبازان و معلولان استان قم نیز در حدود 20 رشته ورزشی فعال بوده و امور ورزشی خود را پیگیری می‌کنند.

جهان‌بین با بیان اینکه محدودیت‌هایی در خصوص زیرساخت‌های ورزشی و منابع مالی بر سر راه ورزشکاران معلول قم قرار دارد افزود: با این وجود اثرگذاری بالای ورزش بر معلولان کاملاً مشهود بوده و بسیاری از دردهای جسمی آنها را کاهش داده است.

وی خاطرنشان کرد: حذف برخی اعتبارات محدودیت‌هایی را برای ورزش جانبازان و معلولان استان قم به وجود آورده است که حمایت کافی از این افراد را با مشکل مواجه می‌کند.

جهان‌بین با بیان اینکه علاوه بر هیئت جانبازان و معلولان استان قم هیئت‌های ورزشی دیگری نیز در قم مشغول به فعالیت هستند گفت: هیئت‌های مربوط به نابینایان، ناشنوایان و بیماران خاص نیز اقدامات چشمگیری در قم داشته و استعدادهای فراوانی را به جامعه ورزش قم معرفی کرده‌اند.

مدیرکل ورزش و امور جوانان استان قم با تاکید بر ضرورت احداث مجتمع ورزشی ویژه جانبازان و معلولان در قم بیان داشت: احداث این مجموعه می‌تواند با تخصیص زمین از سوی استانداری و با استفاده از اعتبارات ملی صورت گیرد.

وی ادامه داد: بنیاد شهید و امور ایثارگران و بهزیستی قم نیز همکاری گسترده‌ای با هیئت ورزشی جانبازان و معلولان استان قم داشته‌اند.

جهان‌بین با اشاره به واگذاری تکالیف دستگاه‌های دولتی به بخش خصوصی بر اساس قانون تنظیم مقررات ادارات دولتی عنوان داشت: بر این اساس اماکن ورزشی هم به بخش خصوصی واگذار شده‌اند و در حال حاضر یک سالن چندمنظوره در اختیار هیئت جانبازان و معلولان استان قم قرار دارد.

انتهای پیام/و20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول