اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان زنجان خبر داد

خرید 2 میلیارد تومان ماشین‌آلات برای شهرداری‌های زنجان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان زنجان گفت: 2 میلیارد تومان ماشین‌آلات تحریمی از سوی سازمان همیاری شهرداری‌ها استان زنجان خریداری و در اختیار شهرداری‌های استان قرار گرفته است.

خرید 2 میلیارد تومان ماشین‌آلات برای شهرداری‌های زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد مهدی احمدیان ظهر امروز در دیدار مدیر عاملان شهرداری‌های مختلف کشور با استاندار زنجان، اظهار کرد: سازمان همیاری شهرداری‌ها به عنوان ظرفیتی به منظور توسعه و پیشرفت استان‌ها محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه عدم همکاری و حمایت استانداران از سازمان همیاری شهرداری‌ها موجب ایجاد مشکلاتی برای این سازمان‌ها شده است، افزود: همکاری و مساعدت استانداران موجب ارتقای جایگاه این بخش می‌شود.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان زنجان یادآور شد: در چند سال گذشته با توجه به شرایط این سازمان، حمایت‌های مطلوبی از سازمان صورت نگرفته است.

وی با بیان اینکه حمایت و هدایت استاندار زنجان موجب شده است تا از ظرفیت این بخش به نحو مطلوبی در استان استفاده شود، افزود: اجرای پروژه‌های مختلف در بخش‌های متنوع به دلیل حمایت استاندار زنجان صورت گرفته است.

احمدیان بر لزوم حمایت استانداران از این سازمان تاکید کرد و گفت: با توجه به ظرفیت‌های مطلوب این سازمان حمایت از آن موجب توسعه بخش‌های مختلف می‌شود.

وی با اشاره به نقش موثر سازمان همیاری شهرداری‌ها در خنثی سازی حرکت‌های تحریم علیه کشور افزود: برخی از ماشین‌آلات مورد نیاز شهرداری‌ها که در تحریم قرار داشت با همت و تلاش سازمان همیاری شهرداری‌های استان زنجان خریداری شد.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان زنجان با بیان اینکه این ماشین‌آلات با قیمت 2 میلیارد تومان برای استان زنجان خریداری شد، افزود: این ماشین‌آلات در حال حاضر در اختیار شهرداری‌ها قرار گرفته است.

وی از خرید ماشین‌آلات مورد نیاز شهرداری‌ها در سال جاری و سال آینده خبر داد و گفت:‌ برنامه‌ریزی‌های لازم در این زمینه انجام شده است.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول