اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو ستاد فرهنگی طرح سالم‌سازی دریای بابلسر:

آب آشامیدنی نوار ساحلی بابلسر بهداشتی نیست

خبرگزاری فارس: عضو ستاد فرهنگی طرح سالم‌سازی دریای بابلسر گفت: آب آشامیدنی در کنار نوار ساحلی و متل‌ها بابلسر بهداشتی نیست.

آب آشامیدنی نوار ساحلی بابلسر بهداشتی نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بابلسر، مصیب میررمضانی عصر امروز در جلسه طرح سالم‌سازی دریا که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد در خطاب به مدیران  اظهار داشت: در چند روز باقیمانده از تابستان تلاش بیشتر شود  تا این شهرستان در نگاه مسافران شهری شاداب و دارای ظرفیت بالای گردشگری شناخته شود.

وی با بیان اینکه پرداخت نکردن به موقع حقوق و مزایای ناجیان غریق باید به صورت جدی پیگیری شود، گفت: با توجه به اینکه ناجیان غریق برای نجات انسان‌ها تلاش می‌کنند باید تمام امکانات برای فعالیت آنها مهیا بوده  تا با خیالی  آسوده به وظایف و مسئولیت محوله خود بپردازند.

بخشدار مرکزی بابلسر افزود: لازم است اداره ورزش و جوانان امکانات لازم را برای ناجیان غریق فراهم کند تا آنها بتوانند با بهره‌مندی از این امکانات غریق را در کوتاه‌ترین زمان ممکن نجات دهند.

میررمضانی با اشاره به اینکه سکوی دیدبانی ناجیان غریق باید داخل آب باشد، بیان داشت: سکوی دیدبانی در بابلسر یا در کنار ساحل رها شده است یا با فاصله زیاد در آب  ساحل قرار دارد.

این مسئول تصریح کرد: این در حالی است که سکوی دیدبانی باید داخل آب باشد تا ناجی غریق بالای سکوی دیدبانی در کوتاه‌ترین مسافت بتواند غریق را نجات دهد.

وی عدم استفاده صحیح مسافران از آب دریا به‌وی‍ژه درهنگام شب را یکی از معضلات اصلی دریای بابلسر عنوان و خاطرنشان کرد: براساس آمار ارائه شده 50 درصد از غرق شدگی سواحل مازندران در شب رخ می‌دهد و باید طرحی ارائه دهیم که در این صورت نیز سلامت مسافران تضمین شود.

عضو ستاد فرهنگی طرح سالم سازی دریای بابلسر گفت: بیشتر مسافران در طول نوار ساحلی، پلاژها و متل‌ها از آب لوله‌کشی این مناطق استفاده می‌کنند که این آب‌ها بهداشتی نبوده و سبب بیماری می‌شود.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول