اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از ابتدای سال جاری صورت گرفت

پرداخت 240 میلیون تومان هزینه بیمه عمر به بازنشستگان کرمان

خبرگزاری فارس: دبیر کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار استان کرمان گفت: از ابتدای سال جاری 240 میلیون تومان هزینه بیمه عمر به اعضای کانون بازنشستگان استان کرمان پرداخت شده است.

پرداخت 240 میلیون تومان هزینه بیمه عمر به بازنشستگان کرمان

حسین شجاعی امروز در حاشیه حضور در کانون بازنشستگان شهرستان جیرفت در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس اظهار داشت: کارکنانی که با 30 سال سابقه کار، 60 سال سن و شاغل در مشاغل سخت و زیان‌آور زمانی که به مرحله بازنشستگی می‌رسند، باید به آنها در یک زیرمجموعه به صورت منسجم خدمات‌دهی شود.

وی افزود: همچنین بازنشستگان می‌توانند بر حسب مورد از طریق کانون شهرستان، استان و یا کانون عالی بازنشستگان کشور مشکلات خود را پیگیری کنند.

شجاعی تصریح کرد: بر همین اساس کانون بازنشستگی در شهرستان جیرفت مانند شهرستان‌های دیگر راه‌اندازی شد تا بتواند خدمات‌رسانی مطلوبی به بازنشستگان و مستمری‌بگیران ارائه کند.

وی ابراز داشت: این کانون با همت و تلاش اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان تأمین اجتماعی راه‌اندازی و هم‌اکنون در حال فعالیت است.

شجاعی عنوان کرد: در بحث بیمه تکمیل درمان، بازنشستگان می‌توانند با مراجعه به این کانون فاکتورهای خود را به نماینده بیمه دی مستقر در کانون ارائه داده تا پس از دریافت مدارک مورد نیاز هزینه انجام شده را که طبق تعهدات این بیمه به کانون استان و عالی کشور داده شده است، به آنها پرداخت شود.

دبیر کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار استان کرمان گفت: از ابتدای سال جاری 240 میلیون تومان هزینه بیمه عمر به اعضای کانون بازنشستگان استان کرمان پرداخت شده است.

شجاعی بیان داشت: البته شهرهای رفسنجان، شهربابک و سیرجان هنوز زیر پوشش بیمه عمر قرار نگرفته‌اند، اما امیدواریم از ابتدای ماه آینده این امر محقق شود.

وی تعداد کانون‌های بازنشستگی فعال استان کرمان را شش کانون دانست و اذعان داشت: سه کانون در شهرستان‌های کهنوج، زرند و بافت نیز در حال شکل‌گیری است.

شجاعی خاطر نشان کرد: تعداد بازنشستگان، مستمری‌بگیران و از کارافتادگان استان کرمان 114 هزار نفر است.

انتهای پیام/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول