اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تعاون روستایی بویین زهرا خبر داد

افزایش نصب نرم‌افزار‌های ساماندهی تعاونی‌ها

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تعاون روستایی بویین زهرا از افزایش نصب نرم‌افزار‌های ساماندهی تعاونی‌ها در این شهرستان خبر داد.

افزایش نصب نرم‌افزار‌های ساماندهی تعاونی‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا استان قزوین علی محمد زادگان در جلسه توسعه روستایی شهرستان بویین زهرا با اشاره به افزایش نصب ‌نرم‌افزار‌های جامع ‌روی واحد‌ها و شرکت‌های تعاون روستایی این شهرستان اظهار کرد: در سال گذشته بیش از 12 عنوان از این نرم‌افزار‌ها به سیستم جامعه نرم‌افزاری مجهز شدند.

رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان بویین زهرا افزود: تا پایان سال جاری نیز تعداد قابل توجهی از این نرم‌افزار‌ها ‌روی شرکت‌های تعاونی نصب می‌شود.

وی با بیان اینکه امکانات و وسایل مورد نیاز برای توسعه کشاورزی و صنعتی روستایی در این شهرستان به طور کامل فراهم است، تصریح کرد: اکنون وظیفه مسئولان و به ویژه فرماندار ‌است که با مساعدت و اهتمام جدی به مسئله عمران و رونق روستایی در عرصه آبادانی اقدام کرده و موجب رضایت روستائیان شود.

رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان بویین زهرا با اشاره به اینکه تحول بنیادین در سیستم توسعه کشاورزی کشور بسیار ضروری و مهم است، بیان کرد: لازم است تا این مهم با تعامل و هم‌فکری جهاد کشاورزی و ادارات تعاون روستایی در سراسر کشور در راستای توسعه و پیشرفت انجام شود.

محمد‌زادگان ادامه داد: تلاش بی‌وقفه و جلوگیری از اقدامات کم‌باز‌ده از اقدامات مؤثری است که میزان رونق طرح‌های توسعه را در روستاها افزایش داده و سبب افزایش رضایت‌مندی روستائیان می‌شوند.

وی با بیان اینکه بسیج امکانات برای خدمات‌رسانی به نقاط محروم و دور افتاده ضروری و مهم است، بیان کرد: این مهم با اراده و برنامه‌ریزی صحیح و به موقع به طور کامل محقق می‌شود.

رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان بویین زهرا ادامه داد: مسئولان باید در هر کاری با برنامه وارد شده و در خصوص مسائل و مشکلات روستایی نیز برنامه‌ جامعی را لحاظ کنند.

محمد‌زادگان با بیان اینکه در حال حاضر بیشتر بخش‌های مختلف کشاورزی این شهرستان فعال هستند، افزود: مهم‌ترین نیاز در بحث توسعه کشاورزی در روستاهای بویین زهرا حمایت و پشتیبانی مسئولان و متولیان جهاد کشاورزی است.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول