اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیمای سمنان:

«سهم من» در سیمای سمنان دیده می‏شود

خبرگزاری فارس: معاون سیمای صدا و سیمای مرکز سمنان از تولید و پخش برنامه «سهم من» در سیمای مرکز سمنان خبر داد.

«سهم من» در سیمای سمنان دیده می‏شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، احمد نیک‏کار امروز در گفت‏وگو با خبرنگاران در این زمینه اظهار داشت: «سهم من» عنوان برنامه ترکیبی گزارشی است که در 20 قسمت 10 دقیقه‏ای در سیمای استانی مرکز سمنان تهیه و پخش می‏شود.

وی تصریح کرد: این برنامه با توجه به شعار سال و با هدف تشویق سرمایه‏گذاری در بخش تولید و استفاده از کالاهای تولید داخل به بیان دیدگاه‏های سه گروه تولیدکننده، مصرف‌کننده و کارشناسان مربوطه در این خصوص می‏پردازد.

معاون سیمای صدا و سیمای مرکز سمنان افزود: «سهم من» را امیر طیبی تهیه کرده است و فتح‏الله علیزاده تدوین آن را به عهده دارد.

نیک‏کار همچنین ادامه داد: مستند «روشنگر» کاری از صدا و سیمای مرکز سمنان به تهیه‏کنندگی و کارگردانی صادق یزدانی به بخش مسابقه جلوه‏گاه نور جشنواره مقاومت راه یافت.

وی تصریح کرد: این فیلم از میان 57 اثر رسیده به جشنواره توانست به همراه 19 اثر دیگر نظر داوران را به خود جلب کند.

معاون سیمای صدا و سیمای مرکز سمنان ادامه داد: بخش مسابقه جلوه‏گاه نور جشنواره مقاومت به شهدای ترور اختصاص دارد و مستند «روشنگر» در مورد شخصیت و زندگی شهید سیدکاظم موسوی از شهدای فاجعه هفتم تیر است.

نیک‏کار ادامه داد: دوازدهمین جشنواره بین‏المللی فیلم مقاومت مهر ماه سال‌جاری در کرمان برگزار می‏شود و پیش از این، مستند روشنگر به جشنواره اشراق نیز راه یافته بود.

انتهای پیام/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول