اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهرستان تنکابن مطرح کرد

عدم رویکرد کافی صدا و سیما به غرب مازندران

خبرگزاری فارس: رئیس شورای شهرستان چالوس از عدم رویکرد کافی صدا و سیما به غرب مازندران گلایه کرد.

عدم رویکرد کافی صدا و سیما به غرب مازندران

تقی پزشکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تنکابن با اشاره به عدم انعکاس موضوع‌هایی که از سوی وی در جلسه شورای اداری اخیر در این شهرستان با حضور استاندار مازندران، معاون سیاسی و جمعی از مدیران کل دستگاه‌های اداری و اجرایی استان برگزار شد رویکرد خبرنگاران مطبوعات و رسانه‌های فعال کشور در تنکابن را نوعی از خودسانسوری تعبیر کرد.

وی افزود: ما انتظار داشتیم وقتی حرف دل مردم و مشکلات اساسی آنها را در این جلسه که از سوی امام جمعه تنکابن، نماینده معین مردم در مجلس و بنده عنوان شد توسط خبرنگاران در نشریات و رسانه‌های مطبوع خود منعکس کنند که به غیر از یک نشریه که اندکی به آن پرداخته بود باقی نشریات و رسانه‌ها به آنها نپرداخته‌اند و به آن بی‌توجه بودند.

پزشکی تاکید کرد: آیا رسالت مطبوعات در رسانه‌ها این است که فقط و فقط مطالب و گفته‌های مسئولان دولتی را بازتاب دهند. یا گفته‌های نمایندگان مردم به ویژه نماینده‌ عالی شورای شهرستان، مجلس و ولی فقیه نیز که حرف دل مردم است باید منعکس شود.

وی تصریح کرد: انتظارها به عنوان نمایندگان مردم از رسانه‌ها و مطبوعات که از آنها به عنوان رکن چهارم دموکراسی یاد می‌شود و امین مردم و حلقه‌ رابط بین مردم و مسئولانند این است به رسالت اصلی خود یعنی امانتداری و پرداختن به مهم‌ترین مشکلات مردم توجه کرده و پیگیر مطالبات ایشان از مسئولان در کنار اقدامات مدیران دولتی نیز باشند که در غرب مازندران سال‌‌ها است به دلیل توجه ناکافی و رسیدگی به امور مهم و زیربنایی این منطقه محرومیت نصیب آنها شده و موجب دلسردی مردم از اقدامات موردنیاز و اساسی و رفع مشکلات‌شان از سوی مدیران شده و ما به همین منظور به جد پیگیر مطالبات مردم در تحقق ایجاد استانی جدید در غرب مازندران از طریق مجاری قانونی عمل می‌کنیم.

وی بیان داشت: احساس می‌کنیم پس از گذشت سال‌ها درخواست رفع مشکلات و پیگیری مطالبات مردم مسئولان استان به آن اندازه که باید به خواسته‌های مردم توجه کنند اقدام و کاری صورت نپذیرفته است.

به گزارش فارس، در جلسه اخیر شورای اداری از سوی امام جمعه تنکابن و نماینده معین مردم منطقه در مجلس شورای اسلامی و رئیس شورای شهرستان عمده مشکلات مردم در قالب گلایه‌هایی مطرح شد و مهم‌ترین مسائلی که توسط تقی پزشکی رئیس شورای اسلامی شهرستان تنکابن در این جلسه به عنوان مشکلات اساسی عنوان شد و موجب واکنش معاون سیاسی امنیتی استاندار هم شد موارد زیر بود.

بحث دلسردی مردم از اقدامات اساسی در حل مشکلات و پیگیری تشکیل استان در غرب مازندران، بحث عدم رویکرد کافی صدا و سیمای استان به فرهنگ و گویش آنها، مشکل برخی مدیران پروازی به ویژه مدیر اداره ورزش و جوانان که ورزش شهرستان تنکابن از این جهت دچار افت و عدم موفقیت همچون گذشته شده است، بحث واردات بی‌موقع و بی‌رویه محصولات کشاورزی خارجی به ویژه در فصل برداشت و عرضه آنها و همچنین بحث مشکل با پیمانکار پروژه بیمارستان فوق تخصصی تنکابن که روند اقدامات آن در احداث پروژه مذکور کند است، از جمله مسائلی بود که در این جلسه مطرح شد.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول