اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ثبت‌احوال استان سمنان:

علل وقوع طلاق در سمنان با 2 طرح پژوهشی بررسی می‏شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل ثبت‌احوال استان سمنان اعلام کرد: علل وقوع طلاق در این استان در قالب دو طرح پژوهشی بررسی می‏شود.

علل وقوع طلاق در سمنان با 2 طرح پژوهشی بررسی می‏شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، عباس‏علی طالب‏بیدختی عصر امروز در نشستی با اصحاب رسانه و خبرنگاران استان سمنان اظهار داشت: بررسی تحلیلی علل وقوع طلاق در استان سمنان با همکاری گروهی کارشناس از دانشگاه سمنان انجام می‏شود.

وی تصریح کرد: قراردادهای لازم در این زمینه منعقد شده و تا پایان امسال، علل وقوع طلاق در استان سمنان به طور کارشناسی شده تبیین و اعلام می‏شود.

مدیرکل ثبت‌احوال استان سمنان همچنین از حمایت این اداره کل و سفارش پایان‏نامه‏هایی با موضوع بررسی علل طلاق در استان سمنان خبر داد.

طالب‏بیدختی با بیان اینکه طلاق علل متعددی دارد، اظهار داشت: خانواده‏ها باید در کاهش آمار طلاق در جامعه بیشتر تلاش کنند.

افزایش 3.3 درصدی ولادت‏ها در استان سمنان

مدیرکل ثبت‌احوال استان سمنان همچنین با تشریح وقایع حیاتی ولادت و وفات در استان سمنان در پنج ماهه نخست امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته اظهار داشت: سال گذشته، 3 هزار و 936 واقعه ولادت در استان ثبت شده بود که این رقم امسال به 4 هزار و 64 واقعه رسیده است.

طالب‏بیدختی از افزایش 3.3 درصدی آمارها در زمینه ثبت ولادت در استان سمنان خبر داد و گفت: به طور میانگین، ماهانه 814 نفر و روزانه 27 نفر در استان سمنان به دنیا می‏آیند.

وی ادامه داد: در پنج ماهه ابتدایی پارسال، 99.36 درصد وقایع ولادت در استان سمنان در مهلت قانونی 15 روزه ثبت شد که این رقم امسال با پیگیری‏های ثبت‌احوال استان سمنان به عدد 99.45 درصد رسیده است.

کاهش مرگ و میرها در استان سمنان

مدیرکل ثبت‌احوال استان سمنان همچنین از کاهش 63 صدم درصدی وفات در این استان در پنج ماهه نخست سال‌جاری در مقایسه با سال 90 خبر داد و اظهار داشت: سال گذشته، یک‌هزار و 266 واقعه وفات در استان ثبت شده بود که این رقم امسال به یک‌هزار و 258 واقعه کاهش یافته است.

طالب‏بیدختی گفت: به طور میانگین، ماهانه 251 نفر و روزانه 8.4 واقعه وفات در استان سمنان ثبت می‏شود.

وی ادامه داد: در پنج ماهه ابتدایی پارسال، 98.85 درصد وقایع وفات در استان سمنان در مهلت قانونی 10 روزه ثبت شد که این رقم امسال با پیگیری‏های ثبت‌احوال استان سمنان به عدد 99.43 درصد رسیده است.

انتهای پیام/ل20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول