اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای پیشگیری از وقوع جرم کرمان:

باید با ارائه روش‌های کاربردی آمار طلاق را کاهش دهیم

خبرگزاری فارس: رئیس شورای پیشگیری از وقوع جرم استان کرمان گفت: باید با آموزش‌های گوناگون و ارائه مشاوره‌های کاربردی در راستای کاهش آمار طلاق گام برداشت.

باید با ارائه روش‌های کاربردی آمار طلاق را کاهش دهیم

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از روابط عمومی دادگستری استان کرمان، حجت‌الاسلام علی توکلی در نشست شورای پیشگیری از وقوع جرم استان اظهار داشت: با توجه به اینکه اکثر طلاق‌ها در 10 سال اول زندگی شکل می‌گیرند باید با آموزش‌های گوناگون و ارائه مشاوره‌های کاربردی در راستای کاهش آمار طلاق گام برداشت.

وی بررسی تمام جوانب و موارد اختلاف زوجین را خواستار شد و بیان داشت: با کار میدانی و تحقیق بر روی زوجین در آستانه طلاق باید مشاوره‌ها و کلاس‌های آموزشی را کاربردی و اثربخش برنامه‌ریزی کرد.

رئیس کل دادگستری استان کرمان تصریح کرد: تذکر، ارائه راهکار و تجربه همواره در اصلاح و سازش راهگشا بوده و باید مورد استفاده قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: باید به زوجین این موضوع را تفهیم کرد که طلاق راه برون‌رفت از مشکلات نیست بلکه حل مشکلات با ایجاد تحول در فکر و اندیشه و منش امکان‌پذیر است.

این جلسه با بحث و تبادل نظر سایر اعضای شورای پیشگیری از وقوع جرم همراه بود و مدیرکل بهزیستی و عضو شورای پیشگیری از وقوع جرم نیز از طرح پیش‌بینی شده اجرای دوره‌های آموزشی زوجین را تشریح و عملیاتی شدن آن را منوط به همکاری تمام مجموعه‌های متولی دانست.

انتهای پیام/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول