اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دلیل عدم سوخت‌رسانی به موقع صورت گرفت

سرگردانی رانندگان خودروهای سنگین ترانزیتی در جیرفت

خبرگزاری فارس: عدم سوخت‌رسانی به موقع در جایگاه مخصوص نفت‌کش‌ها و تریلرهای ترانزیتی در جیرفت سبب ایجاد صف‌های طولانی در خروجی شهر جیرفت به سمت استان سیستان و بلوچستان شد.

سرگردانی رانندگان خودروهای سنگین ترانزیتی در جیرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، عدم سوخت‌رسانی به موقع در جایگاه مخصوص نفت‌کش‌ها و تریلرهای ترانزیتی در جیرفت از عصر دیروز سبب ایجاد صف‌های طولانی در خروجی شهر جیرفت به سمت استان سیستان و بلوچستان شده است.

این درحالی است که خودروهای سنگینی که در مسیر استان هرمزگان به سیستان و کشور افغانستان در حال تردد هستند، جایگاه سوخت‌گیری این خودروها در جیرفت مشخص شده است و در طول این مسیر جایگاه‌ها حق دادن سوخت به این خودروها را ندارند و از طرفی حجم سنگین خودروهای عبوری در این محور و عدم ورود سوخت گازوئیل به موقع در جایگاه مخصوص سبب گله‌مندی رانندگان شده است

منصور نارویی راننده تریلر نفت‌کش که از بندرعباس عازم زاهدان است، به خبرنگار فارس گفت: بیش از 24 ساعت است که در جیرفت معطل شدم و در طول مسیر هم سوخت به ما نمی‌دهند.

احمد افغان هم با گله‌مندی از توزیع سوخت خودروهای سنگین در جنوب کرمان می‌گوید از شب گذشته در کنار جاده اصلی متوقف شدم و به علت کافی نبودن سوخت و تمام شدن گازوئیل باک‌های خودرو هوا گرفته و تا دو ساعت هواگیری کردم تا بتوانم تریلر را روشن کنم.

محمد رسولی هم راننده یک تریلر که از بندرعباس به سمت سیستان و بلوچستان عازم است، اظهار داشت: 150 لیتر سوخت در بندرعباس به ما می‌دهند و باید با این سوخت به جیرفت بیاییم و در جایگاه 150 لیتر دیگر بزنیم که این روند کار ما را مشکل کرده است.

سعیدی مسئول جایگاه باب‌الحوایج جیرفت هم از کمبود سهمیه گازوئیل اختصاصی نگران است و همه این مشکلات را از عدم رسیدن به موقع سوخت و ارسال آن از کرمان می‌داند.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول