اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کهنوج:

هنر سینما باید در خدمت دین و فرهنگ اسلامی باشد

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت کهنوج گفت: هنر سینما باید در خدمت دین و فرهنگ اسلامی باشد زیرا سینما مظهر دین و فرهنگ یک کشور است.

هنر سینما باید در خدمت دین و فرهنگ اسلامی باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از کهنوج، حجت‌الاسلام حمید براهویی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه کهنوج روز 17 شهریور را یوم‌الله خواند و اظهار داشت: این روز یادآور ایستادگی مردم تهران در مقابل زورگویی‌های رژیم ستمشاهی است.

وی با بیان اینکه رمز موفقیت، اقتدار و صلابت ایران در دنیا پیروی از مرجع تقلید و رهبری است، افزود: بهترین راه مبارزه با دشمنان نظام جمهوری اسلامی مسلح کردن خود به بصیرت است.

براهویی پیرامون اجلاس سران غیر متعهد در ایران که 120 کشور در آن شرکت داشتند، تصریح کرد: ایران که یک عضو این جنبش است عامل اصلی آغاز به کار این اجلاس که دیگر به فراموشی می‌رفت، بود و مکر و حیله دشمنان ایران را به خودشان بازگرداند.

وی 21 شهریور سالروز حمله به ساختمان‌های دوقلو با دسیسه و مکر داخلی و نقشه از پیش تعیین شده  را یادآور شد و گفت: ملتی که در مسیر خدا حرکت نکند، از راه درست خارج می‌شود و رژیم صهیونیستی نسبت به قبل در بین ملت‌های خاورمیانه منزوی‌تر شد.

براهویی با گرامیداشت 21 شهریور روز سینما گفت: هنر سینما باید در خدمت دین و فرهنگ اسلامی باشد زیرا سینما مظهر دین و فرهنگ یک کشور است.

وی افزود: مبلغ سینما باید مبلغ دین باشد و پیام این نظام را به سراسر دنیا برساند و هنر را در مسیر دین و تربیت قرار دهد.

براهویی بیان داشت: از مهم‌ترین پیام اجلاس سران غیر متعهد این است که دشمنان سعی در منزوی جلوه دادن ایران داشتند که اجلاس پیام مظلومیت ملت ایران را به سراسر دنیا رساند و بر خلاف تبلیغات دشمنان ایران خود آنها در بین ملت‌ها منزوی شدند و نمایش اقتدار ایران در بین تمام مسئولان شرکت کننده در اجلاس در سایه وحدت و استقلال پیام ایران اسلامی را به سراسر دنیا رساند.

امام جمعه موقت کهنوج پیرامون مسئله سوریه گفت: مشکل اصلی سوریه کسانی هستند که با طرح کوفی عنان همکاری نکردند و قصد به اغتشاش کشاندن این کشور را داشتند و مسئولان سوریه در مقابل آن با تشکیل بسیج تمام قدرت نقشه‌های آنها را به باد دادند.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول