اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به ‌زودی

انجمن خیرین قرآنی در لردگان تشکیل می‌شود

خبرگزاری فارس: سرپرست تبلیغات اسلامی لردگان از تشکیل انجمن خیرین قرآنی در این شهرستان خبر داد.

انجمن خیرین قرآنی در لردگان تشکیل می‌شود

حجت‌الاسلام سعید نصیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: به زودی انجمن خیرین قرآنی در لردگان تشکیل می‌شود.

وی با اشاره به اهداف برگزاری این انجمن، گفت: فرهنگ‌سازی عمومی به‌منظور جذب مشارکت‌های مردمی برای توسعه فعالیت‌های قرآنی و هدایت خیرات و نذورات مردم به سمت فعالیت‌های قرآنی از اهداف این انجمن محسوب می‌شود.

نصیری ساماندهی و استفاده بهینه از سرمایه‌های موجود و پراکنده مردمی را از دیگر اهداف تشکیل این انجمن برشمرد و افزود: در راستای اطلاع‌رسانی این موضوع تعداد 2 هزار پوستر تبلیغاتی بین مردم لردگان توزیع شد.

سرپرست تبلیغات اسلامی شهرستان لردگان تصریح کرد: امید است بتوانیم با تشکیل این انجمن کمبودها و نواقص قرآنی شهرستان را شناسایی و در صدد رفع آن برآییم.

وی در ادامه از آغاز نام‌نویسی مسابقه قرآنی تسنیم در لردگان خبر داد و گفت: همزمان با سراسر کشور نام‌نویسی مسابقه تسنیم در شهرستان لردگان آغاز شد.

نصیری مهلت نام‌نویسی برای شرکت در این مسابقه را تا پایان شهریور 91 اعلام کرد و افزود: علاقمندان می‌توانند برای شرکت در این مسابقه به پایگاه اینترنتی سازمان دارالقرآن الکریم کشور با نام تلاوت مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه در راستای اطلاع‌رسانی تعداد 100 بروشور تبلیغاتی بین دستگاه‌های فرهنگی لردگان توزیع شده است، گفت: این مسابقه ویژه مدیران و کارکنان دستگاه‌های فرهنگی کشور برگزار می‌شود.

سرپرست تبلیغات اسلامی شهرستان لردگان همچنین در ادامه از حضور 15 مداح لردگانی در همایش از روضه تا بهشت خبر داد و گفت: پنج نفر پیر غلام و یک شاعر، چهار مداح برادر و پنج مداح خواهر و مسئول کانون مداحان لردگان از جمله افراد شرکت‌کننده در این همایش هستند.

نصیری در ادامه گفت: پنج قطعه شعر از یوسف برزویی شاعر لردگانی با موضوع‌های از سفر برگرد، سوز دل، دوبیتی‌های انتظار و غزل (تیه به ره) و غزل باد گلیله قرار است در این همایش شرکت داده شوند.

وی خاطرنشان کرد: همایش از روضه تا بهشت ششم مهر 91 در محل دفتر نماینده ولی‌فقیه استان چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول