اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه جامع علمی - کاربردی اردبیل:

علمی - کاربردی اردبیل از نیازسنجی آمایش برخوردار است

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه جامع علمی - کاربردی اردبیل گفت: استان اردبیل تنها استان کشور است که دانشگاه جامع علمی - کاربردی آن از طرح نیازسنجی آمایش برخوردار است.

علمی - کاربردی اردبیل از نیازسنجی آمایش برخوردار است

عبدالعزیز حسن‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: اگر امروز عده‌ای از فعالیت دانشکده خبر گلایه دارند آگاه باشند در سال‌های گذشته تلاش‌های گسترده‌ای انجام شد تا توسعه دانشکده خبر در رشته‌های تربیت خبرنگار و عکاس به شکل علمی و مهارتی انجام شود که در این زمینه برخی ضعف‌ها را نیز قبول داریم.

وی گفت: به رغم تلاش استان‌های مختلف مجوز دانشکده خبر به نام اردبیل صادر شد و در چند سال فعالیت خود توانسته است نیروهای مستعدی را پرورش دهد.

این مسئول با انتقاد از اینکه نشست‌های مطبوعاتی با حضور مسئولان کشوری دانشگاه جامع علمی و کاربردی فرصت انتقال و انتقاد تجربیات شخصی و یا دعواهای خانوادگی نیست، افزود: باید از حضور مسئولان کشوری نهایت استفاده را کرد تا هم بتوان امکانات و تجهیزات جدید برای استان جذب کرد و هم درخواست ارتقای دانشگاه جامع علمی – کاربردی و دانشکده خبر را به جذب دانشجویان کارشناسی ارشد داد.

وی با اشاره به حضور چندین باره در مجموعه‌های تولیدی و کارخانجات استان برای دایر کردن رشته‌های مهارتی در حوزه فعالیت‌شان، گفت: بنده با مدیران کارخانه‌های آرتاویل تایر و سیمان اردبیل مذاکراتی را داشتم تا مرکز جامع علمی - کاربردی در این مجموعه‌ها راه‌اندازی شود تا نیروی انسانی ماهر و کارآزموده تحویل چنین مجموعه‌هایی شود.

رئیس دانشگاه جامع علمی - کاربردی اردبیل به تعدد نظارت بر دانشگاه جامع علمی - کاربردی اشاره کرد و افزود: در استان اردبیل 43 بنگاه و کارگاه تولیدی داشتیم که با اکثر آنها ارتباط و تعامل برقرار کردیم و حتی اسناد و مدارک مورد نیاز مبنی بر تامین سرفصل‌های آموزشی را برای آنها تبیین کردیم اما اقدام قابل ملاحظه‌ای از سوی آنها مشاهده نشده است.

وی ادامه داد: ما جایگاه و ظرفیت استان را شناخته و بهترین گزینش‌‌ها را انتخاب و جذب نیروها را انجام می‌دهیم.

عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان ابراز داشت: اگر امروز به چنین مجموعه‌های غیر دولتی انتقاد می‌شود از بابت عملکردشان است که یک مهندس ساختمان این کشور را بیش از سه سال معطل می‌کنند تا برای جذب او اقدامی انجام داده و یا امتحانی ترتیب دهند.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی اردبیل در پایان به خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: کسب مدرک شرط لازم است اما شرط کافی به شمار نمی‌رود و از همین روست که بیش از مدرک به کسب مهارت در این دانشگاه تاکید می‌شود.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول