اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اسفند امسال

یادواره شهدای شهرکرد برپا می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان شهرکرد از برگزاری یادواره شهدای این شهرستان همزمان با اسفند ماه سال جاری خبر داد.

یادواره شهدای شهرکرد برپا می‌شود

مراد کاظمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد با اشاره به برگزاری یادواره شهدای این شهرستان، اظهار داشت: ایثار و شهادت یکی از غنی‌ترین گنجینه‌های فرهنگ اسلامی و شیعی است که جلوه‌های اعجاب‌انگیز آن در طول سال‌های انقلاب و دفاع مقدس به روشنی آشکار شد به گونه‌ای که حماسی‌ترین صحنه‌های ازخودگذشتگی در آن تبلور یافته است.

وی بر ضرورت انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل‌های جوان تاکید کرد و گفت: انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جوان، آنان را در برابر توطئه‌ها و ترفندهای دشمنان بیمه می‌کند.

کاظمی در ادامه از برگزاری یادواره شهدای این شهرستان همزمان با اسفند ماه سال جاری خبر داد و افزود: با توجه به برگزاری کنگره بزرگ شهدای استان در سال آینده، تلاش می‌شود با برگزاری این یادواره آمادگی لازم را برای برگزاری کنگره شهدای استان ایجاد کنیم.

فرماندار شهرستان شهرکرد با بیان اینکه بیش از نیمی از شهدای استان متعلق به شهرستان شهرکرد است، تصریح کرد: از 2 هزار و 400 شهید این استان، هزار و 348 شهید آن متعلق به شهرستان شهرکرد است.

کاظمی ادامه داد: ستاد برگزاری یادواره شهدای شهرستان برگزار شده و تلاش می‌شود مراسمی باشکوه و شایسته شهدا و خانواده معظم آن‌ها برگزار کنیم.

وی بر لزوم ارائه راهکارهای حفظ و تقویت فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تاکید کرد و گفت: زنده نگه‌داشتن فرهنگ ایثار و شهادت رسالتی بسیار بزرگ برای مسئولان اجرایی است تا این میراث گران‌بها را به نحو مطلوبی به نسل‌های جوان منتقل کنند.

کاظمی خاطرنشان کرد: در همین راستا از تمام ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود در این شهرستان بهره گرفته می‌شود تا این امر مهم بیش از پیش محقق شود.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول