اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان خبر داد

برگزاری 35 ویژه برنامه سالروز شهادت امام صادق(ع) در کردستان

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان از برگزاری 35 ویژه برنامه سالروز شهادت امام صادق(ع) در این استان خبر داد.

برگزاری 35 ویژه برنامه سالروز شهادت امام صادق(ع) در کردستان

حجت‌الاسلام مسعود صفی‌یاری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: این ویژه برنامه‌ها در سطح حسینیه‌ها، هیئات مذهبی و سطح شهرهای استان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مراسم دسته‌روی و سینه‌زنی نیز در سطح شهرستان‌های بیجار و قروه نیز برگزار می‌شود، افزود: این مراسم با حضور اعضای هیئات مذهبی، عموم مردم، مداحان و مسئولان برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری همایش حدیث باب عشق در مهدیه سنندج و مراسم شب شهادت امام صادق(ع) در حسینیه سنندج از دیگر برنامه‌هایی است که در استان برگزار می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان بیان کرد: برگزاری مراسم بزرگ سالروز شهادت امام صادق(ع) در حسینیه بیجار با حضور آحاد مردم و سخنرانی روحانیون قم و مداحان کشوری از دیگر برنامه‌هایی است که برای سالروز شهادت امام صادق(ع) پیش‌بینی شده است.

حجت‌الاسلام صفی‌یاری یادآور شد: برگزاری 9 محفل انس با قرآن کریم در شهرستان‌های استان کردستان نیز به همین مناسبت برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: هیئات مذهبی و کانون مداحان استان کردستان در تمامی برنامه‌ها و مناسبت‌های سال حضور فعالی دارند و برای برگزاری برنامه‌های سالروز شهادت امام صادق(ع) نیز آمادگی لازم را دارند.

انتهای پیام/صا30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول