اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه قم:

برنامه‌های بزرگداشت شهادت امام صادق(ع) باشکوه برگزار شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه قم بر هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن برنامه‌های بزرگداشت شهادت امام جعفر صادق(ع) تاکید کرد.

برنامه‌های بزرگداشت شهادت امام صادق(ع) باشکوه برگزار شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، حجت‌الاسلام سید محمد سعیدی رئیس شورای فرهنگ عمومی استان قم در یکصد و نهمین جلسه این شورا اظهار کرد: برنامه‌های بزرگداشت سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) باید هر چه پرشورتر و باشکوه‌تر در سراسر کشور برگزار شود.

وی بر ضرورت محتوابخشی به برنامه‌های عزاداری در این ایام تاکید کرد و گفت: دستگاه‌ها و نهادهای فرهنگی استان قم باید در راستای تبیین نقش و جایگاه بی‌نظیر امام ششم حضرت صادق(ع) در احیای مکتب اصیل اسلام برنامه‌ریزی داشته و گام‌های مثبت و مؤثری بردارند.

تولیت آستانه مقدسه حضرت فاطمه معصومه(س) همچنین با اشاره به در پیش بودن دهه کرامت خاطر نشان کرد: دهه کرامت در سراسر کشور به ویژه در استان قم باید در خور شأن و جایگاه اهل بیت عصمت و طهارت(ع) برگزار شده و اقدامات و برنامه‌های مؤثر فرهنگی و هنری در این ایام مورد تأکید قرار داشته باشد.

استاندار قم نیز در این جلسه با اشاره به تلاش دشمنان اسلام و انقلاب برای ضربه زدن به مکتب والای تشیع تصریح کرد: همه نهادهای مسئول به ویژه حوزه‌های علمیه باید هجمه گسترده دشمنان در عرصه‌های عقیدتی و معنوی را خنثی کرده و برای این کار برنامه‌ریزی روشن و مشخص داشته باشند.

کرم‌رضا پیریایی اظهار کرد: در سال حمایت از تولید ملی، باید فرهنگسازی در این خصوص را در اولویت برنامه‌های خود قرار داده و ضمن فراهم آوردن همه زمینه‌ها و تمهیدات لازم مردم را برای خرید کالاهای ساخت داخل کشورمان ترغیب کند.

انتهای پیام/ح30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول