اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی خبر داد

آغاز طرح نظارت بر بازار ویژه بازگشایی مدارس از 15 شهریور

خبرگزاری فارس: معاون بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی گفت: طرح نظارت بر بازار ویژه بازگشایی مدارس در آذربایجان‌غربی از 15 شهریور آغاز شده و تا 10 مهر ماه ادامه دارد.

آغاز طرح نظارت بر بازار ویژه بازگشایی مدارس از 15 شهریور

سلیمان علیزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با بیان اینکه طرح نظارت بر بازار اقلام مورد نیاز دانش‌آموزان ابلاغ نشده است، تصریح کرد: طرح نظارت بر بازار ویژه بازگشایی مدارس در آذربایجان‌غربی از 15 شهریور ماه سال جاری در استان اجرا می‌شود.

علیزاده با بیان اینکه در این راستا برنامه‌ریزی‌های لازم از ابتدای ماه جاری انجام گرفته بود، افزود: طبق برنامه‌ریزی‌ها در اجرای طرح ویژه نظارت بر بازار لوازم مورد نیاز دانش‌آموزان، 240 بازرس و کارشناس بازرسی در استان اقدام به بازرسی از واحدهای عرضه پوشاک، کیف، کفش و لوازم‌التحریر ‌می‌کنند.

وی از حضور ناظران افتخاری در اجرای این طرح خبر داد و گفت: علاوه بر فعالیت بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، 400 ناظر افتخاری نیز در اجرای این طرح همکاری لازم را با این سازمان دارند.

معاون بازرسی و نظارت صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی از تعیین اکیپ‌های خودرویی در اجرای این طرح خبر داد و اظهار داشت: برای اجرای این طرح 25 خودرو در قالب اکیپ سیار، کار بازرسی از واحدهای عرضه تولیدی و خدماتی را عهده‌دار هستند.

علیزاده هدف از اجرای طرح نظارت بر بازار لوازم مورد نیاز دانش‌آموزان را کاهش میزان تخلفات و کنترل بازار عنوان کرد و اظهار داشت: طرح مذکور تا 10 مهر ماه ادامه دارد و پس از آن طرح نظارت بر سردخانه‌های استان را آغاز می‌کنیم.

انتهای پیام/ل30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول