اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره صنعت و تجارت ساری خبر داد

آغاز طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس در ساری

خبرگزاری فارس: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ساری از آغاز طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس در شهرستان ساری خبر داد.

آغاز طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس در ساری

به گزارش فارس خبرگزاری فارس از ساری، به نقل از روابط عمومی اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ساری، اسماعیل هادی نژاد اظهار داشت: با توجه به فرا رسیدن ایام بازگشایی مدارس و افزایش تقاضای عمومی برای خرید پوشاک، لوازم التحریر، کیف و کفش و سایر ملزومات تحصیلی، طرح نظارتی ویژه  بازگشایی مدارس با هماهنگی سایر دستگاه‌ها از تاریخ 15 شهریور ماه آغاز و تا 15 مهر ماه ادامه دارد.

هادی نژاد از برگزاری گشت‌های مشترک با سایر دستگاه‌ها در این مدت خبر داد و بیان داشت: هدف از این طرح نظارت بر قیمت، تامین و توزیع ، ارائه به موقع کالا و خدمات اولویت‌دار و نظارت بر سرویس‌های ایاب‌ و ذهاب مدارس، آموزشگاه‌ها و مدارس غیرانتفاعی در دریافت شهریه‌های مصوب است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ساری از برپایی نمایشگاه پائیزه عرضه مستقیم کالا در کیلومتر 7 جاده ساری به نکا خبر داد و گفت:  این نمایشگاه در 260 غرفه از 20 شهریور به مدت 10 روز برگزار می‌شود.

وی در پایان از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی مراتب را با تلفن 124 اعلام کنند تا در اسرع وقت رسیدگی شود.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول