اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار روانسر:

گردشگری روانسر نیازمند تبلیغات است

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار روانسر گفت: تبلیغات برای جذب گردشگر بدون بسترسازی فرهنگی موجب مشکلاتی می‌شود که باید تدبیر شود.

گردشگری روانسر نیازمند تبلیغات است

به گزارش خبرگزای فارس از کرمانشاه، مراد باباخانی در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان روانسر اظهار کرد: فعالیت شورای فرهنگ عمومی باید در راستای پاسداری از فرهنگ انقلاب باشد و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت باید مبنای فعالیت‌های این شورا قرار گیرد.

باباخانی افزود: ترویج و اشاعه فرهنگ اسلامی باید از دغدغه‌های اولویت‌دار مسئولان شهرستان روانسر باشد.

معاون فرماندار روانسر با بیان اینکه مدیریت فرهنگی در بخش توریسم و گردشگری شهرستان روانسر باید جدی‌تر انجام گیرد، تصریح کرد: تبلیغات برای جذب گردشگر بدون بسترسازی فرهنگی موجب مشکلاتی می‌شود که باید تدبیر شود.

ملا‌عبدالله غفوری نیز گفت: اصلاح و ارتقا فرهنگ عمومی جامعه نیازمند ایجاد بسترهای لازم از سوی دست‌اندرکاران سیاست‌های کلان فرهنگی کشور است و ضروری است که به صورت بومی در این خصوص تلاش و تحقیق شود .

 غفوری بهره‌گیری از توان و ظرفیت تمام دستگاه‌ها در اجرای برنامه‌های فرهنگی را ضروری دانست و گفت‌: دستگاه‌ها باید با همدلی و هم‌فکری آمادگی لازم را برای برنامه‌ریزی‌های فرهنگی در شهرستان ایجاد کنند‌.

وی یکی از راهکارهای مناسب در راستای مقابله با جنگ نرم دشمنان را نهادینه‌سازی ارزش‌ها و هنجارهای اسلامی در میان اقشار مختلف مردم به ویژه دانش‌آموزان و دانشجویان اعلام کرد و نتیجه آن را بیمه کردن آحاد جامعه اسلامی در مقابل تهاجم فرهنگی دشمن و جنگ نرم بدخواهان ملت بیان کرد.

امام جمعه روانسر از وجود وحدت کامل در بین مردم این شهرستان خبر داد و افزود‌: آنچه که می‌تواند به تعمیق وحدت و دوری از اختلافات کمک کند‌، حرکت بر مدار قانون و رعایت موازین قانونی است و مسئولان برای استحکام و پایداری این وحدت و همدلی باید بیشتر تلاش کنند.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول