اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر سینما آفریقای مشهد خبر داد

کلاه قرمزی و بچه ننه در آستانه رکوردشکنی در سینما آفریقا

خبرگزاری فارس: مدیر سینما آفریقای مشهد گفت: فیلم سینمایی کلاه قرمزی و بچه ‌ننه در آستانه شکستن رکورد فروش در سینما آفریقای مشهد است.

کلاه قرمزی و بچه ننه در آستانه رکوردشکنی در سینما آفریقا

مهدی تجویدی عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی فارس در مشهد اظهار داشت: کلاه قرمزی و بچه ننه از ابتدای اکران در این سینما مورد استقبال گسترده تماشاگران مشهدی قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: اگر این استقبال ادامه داشته باشد که قطعاً همین گونه نیز خواهد شد، کلاه قرمزی و بچه ننه تا کم‌تر از 10 روز آینده عنوان پرفروش‌ترین فیلم اکران شده در این سینما در سال 91 لقب می‌گیرد.

مدیر سینما آفریقا مشهد در پاسخ به سوال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه پرفروش‌ترین فیلم سینما آفریقای مشهد در حال حاضر کدام فیلم است، یادآور شد: قلاده‌های طلا به کارگردانی ابوالقاسم طالبی که در ابتدای امسال اکران شد تا امروز لقب پرفروش‌ترین فیلم این سینما را در اختیار دارد.

تجویدی بیان داشت: مجموع فروش قلاده‌های طلا 90 میلیون تومان بود که پیش‌بینی می‌شود تا چند روز آینده کلاه قرمزی و بچه ننه این میزان فروش را رد کند و عنوان پرفروش‌ترین فیلم این سینما در سال 91 را از آن خود کند.

وی ادامه داد: کل فروش کلاه قرمزی و بچه‌ننه در سینما آفریقا مشهد، تا امروز که 20 روز از اکران آن می‌گذرد حدود 70 میلیون تومان شده است.

مدیر سینما آفریقا مشهد ادامه داد: به طور متوسط روزانه هزار و 700 تا 2 هزار نفر از این فیلم دیدن می‌کنند که جمع ریالی آن نزدیک به 3 میلیون و 500 هزار تومان می‌شود.

تجویدی افزود: در روزهای سه‌شنبه که بهای بلیط در این سینما نیمه‌بها است، مبلغ فروش تغییری نکرده و فقط تعداد تماشاگران دو برابر می‌شود.

وی بیان داشت: طی روزهای پنج‌شنبه و جمعه تعداد تماشاگران به 4 هزار و 500 نفر نیز می‌رسد که امیدواریم با اکران بیشتر فیلم های پرمخاطب رونق سینما بیشتر شود.

انتهای پیام/ی20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول