اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر کشور:

امنیت کامل بوشهر دشمن را از هرگونه تهدید ناامید کرده است

خبرگزاری فارس: وزیر کشور گفت: استان بوشهر از امنیت بالایی برخوردار است که این امنیت با علم روز عجین شده و دشمن را از هرگونه تهدید ناامید کرده است.

امنیت کامل بوشهر دشمن را از هرگونه تهدید ناامید کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر مصطفی محمدنجار صبح امروز در دیدار با آیت‌الله صفایی‌بوشهری امام جمعه بوشهر اظهار داشت: ولایتمداری و تبعیت از ولی فقیه شاخصه اصلی دولتمردان نهم و دهم بوده است که همواره در همین مسیر حرکت کرده‌اند.

وی با بیان اینکه اجرایی کردن منویات رهبر معظم انقلاب به صورت مو به مو برنامه اصلی دولت است افزود: مسئولان تلاش کرده‌اند همیشه گرد وجود روحانیت با وحدت و تعامل برای کشور تلاش کنند.

وزیر کشور به سابقه رزمندگان استان بوشهر در جبهه‌های حق علیه باطل اشاره کرد و ادامه داد: یکی از عوامل اصلی پیروزی‌های رزمندگان در آب‌های خلیج فارس به خاطر رشادت رزمندگان بوشهری بوده است.

محمدنجار اظهار داشت: بوشهر هم‌اکنون از نظر امنیتی در مرتبه بالایی به ویژه در نیروهای هوایی، دریایی و پدافندی قرار دارد که این توانمندی با علم روز عجین شده و دشمن را از هرگونه تهدید ناامید کرده است.

وجود رهبری هدیه‌ای گرانبها برای جهان بشریت است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر نیز در این دیدار اظهار داشت: مسئولیت فرصتی برای خدمت به مردم و انجام تکلیف است، همانطور که مولی علی(ع) می‌فرماید که اگر تکلیف نبود مسئولیتی را قبول نمی‌کردم.

آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری افزود: وجود نازنین رهبری هدیه‌ای گرانبها برای جهان بشریت است و مسئولان در تمام رده‌ها باید اندیشه‌های ایشان را عملیاتی کنند.

وی با اشاره به ظرفیت‌های استان بوشهر تصریح کرد: کشورهای خلیج فارس از کشور ایران به ویژه استان بوشهر تاثیر می‌پذیرند و این امر به دلیل موقعیت جغرافیایی و نزدیکی فرهنگی استان بوشهر با این کشورهاست.

امام جمعه بوشهر گفت: استان بوشهر از نظر امنیت اقتصادی و فرهنگی در موقعیت خوبی قرار دارد و این یک فرصت است که می‌تواند تهدیدات کشورهای بیگانه را خنثی کرده و موجب شتاب‌بخشی به روند توسعه کشور شود.

وزیر کشور امروز برای تودیع و معارفه استانداران سابق و جدید بوشهر به این استان سفر کرده است.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول