اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ایلام:

سخنان رهبری در اجلاس نم زلزله‌ای در کاخ سفید بود

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: سخنان رهبری در اجلاس عدم تعهد زلزله‌ای در کاخ سفید و رژیم نامشروع صهیونیست بود.

سخنان رهبری در اجلاس نم زلزله‌ای در کاخ سفید بود

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، حجت‌الاسلام محمدنقی لطفی ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر ایلام اظهار داشت: سخنرانی پرشور، حماسی و باشکوه رهبر فرزانه انقلاب در اجلاس سران کشورهای جنبش عدم تعهد محاکمه بین‌المللی استکبار و صهیونیزم بود.

وی ادامه داد: مواضع قاطع و مستدل مقام معظم رهبری زلزله‌ شدیدی در کاخ سفید و رژیم نامشروع صهیونیستی برپا کرد.

امام جمعه ایلام اضافه کرد: معظم له در سخنرانی مهم خود نظام سلطه را به چالش کشید و حکومت‌های دیکتاتور و سلطه ‌طلب به ویژه رژیم‌های آمریکا و اسرائیل نامشروع را غیر قابل قبول معرفی کرد.

لطفی تصریح کرد: معظم‌له این دو رژیم را عامل اصلی ظلم، ستم، بی‌عدالتی، جنایت و بی‌ثباتی در جهان عنوان کردند.

وی ادامه داد: دستاورد دیگر بیانات مقام معظم رهبری شکست مفتضحانه رسانه‌ای و تبلیغاتی نظام سلطه در مقابل ایران در عرصه روابط دیپلماسی بین‌المللی نظام جمهوری اسلامی بود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: این اجلاس نشان دهنده جایگاه بسیار مهم و تأثیرگذار نظام اسلامی در تحولات مهم منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای است.

وی ادامه داد: دستاورد سوم بیانات مقام معظم رهبری احیای روحیه شجاعت و قاطعیت در موضع‌گیری برخی رهبران و سران حاضر در اجلاس بود که با شجاعت و بدون هیچ گونه ترسی نسبت به استکبار جهانی سخنرانی فرمودند و مواضع روشن و صریح را در مسائل جهانی اتخاذ کردند. 

امام جمعه ایلام اضافه کرد: نکته مهم بیانات رهبری مسئله تقویت مقاومت اسلامی در خاورمیانه در مقطع کنونی به عنوان یک ضرورت الزام‌آور محسوب می‌شود.

لطفی تصریح کرد: مقاومت اسلامی تاکنون توانسته است با همت و غیرت مثال‌زدنی ضربات کوبنده‌، سخت و جبران ناپذیری را به رژیم نامشروع و تحت حمایت آمریکا یعنی اسرائیل که عامل بی‌ثباتی در منطقه حساس خاورمیانه است، وارد کند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: پیروزی حزب‌الله در جنگ 33 روزه و پیروزی حماس در جنگ 22 روزه غزه نمادهایی از اقتدار مقاومت اسلامی در خاورمیانه محسوب می‌شود.

خطیب جمعه ایلام در بخش دیگری از سخنانش به سالروز حادثه دردناک میدان ژاله در 17 شهریور ماه سال 57 توسط عوامل منحوس رژیم پهلوی اشاره کرد و گفت: پیروزی انقلاب اسلامی و تداوم انقلاب و استقرار نظام اسلامی مرهون شهادت‌طلبی و فداکاری ملت ایران اسلامی است.

وی ادامه داد: حادثه غم‌انگیز میدان ژاله که توسط رژیم منحوس پهلوی رخ داد اگر چه این حادثه غم‌بار و شکننده بود اما خون پاک شهدای 17 شهریور 57 در کوتاه‌ترین زمان به بار نشست.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در بخش دیگری از سخنانش به وضعیت حجاب و عفاف در جامعه پرداخت و گفت: نهادینه سازی، گسترش و حفظ باورهای دینی فرهنگ عفاف و حجاب اساسی‌ترین وظیفه نهادهای فرهنگی در نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی ادامه داد: قطعا یکی از اهرم‌های دشمنان برای مقابله با ارزش‌های والای دینی و اسلامی ترویج فرهنگ بی‌حجابی و بدحجابی است.

انتهای پیام/و10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول