اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان خبر داد

بهره‌برداری از 15 هزار واحد مسکن مهر تا پایان سال جاری

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان گفت: تا پایان سال جاری 15 هزار واحد مسکن مهر در استان اصفهان به بهره‌برداری می‌رسد.

بهره‌برداری از 15 هزار واحد مسکن مهر تا پایان سال جاری

غلامعلی قادری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: با ابلاغ سیاست‌های کلی اصل 44 قانون اساسی توسط رهبر معظم انقلاب و براساس بند ب این سیاست‌ها به منظور افزایش سهم بخش تعاون در اقتصاد کشور به 25 درصد تا پایان برنامه پنج ساله پنجم با تصویب اصل 44 قانون اساسی مزایای جدید در بخش تعاون ایجاد شده است.

وی با اشاره به مزایای ایجاد شده در این بخش ادامه داد: در همه مواردی که دولت برای حمایت از بخش غیر دولتی مشوق‌هایی را ارائه می‌کند، این حمایت برای تعاونی‌ها 20 درصد بیش از بخش غیر تعاونی‌ است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان از تخفیف حق بیمه سهم کارفرما برای اعضای شاغل در هر تعاونی به میزان 20 درصد سخن گفت و افزود: برای توانمندسازی اتاق تعاون حمایت مالی صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: برای تشکیل شرکت‌های تعاونی سهامی عام و فراگیر ملی به منظور فقرزدایی و حمایت از سه دهک نخست درآمدی جامعه کمک‌هایی صورت گرفته است.

قادری با اشاره به دیگر مزیت‌های ایجاد شده در بخش تعاون گفت: مجوز واگذاری 49 درصد سهام تعاونی‌ها با تصدی‌گری هیئت مدیره با اعمال رای حداکثر تا 39 درصد به سایر اشخاص حقیقی و حقوقی غیر عضو اعطا شده است.

وی اظهار کرد: مالیات ابرازی شرکت‌های تعاونی متعارف و سهامی عام به 25 درصد تخفیف از نرخ موضوع ماده 105 قانون مالیات‌های مستقیم مشمول شده و از مزیت‌های ایجاد شده برای بخش تعاون بوده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه مسکن مهر استان تصریح کرد: 3 هزار و 194 واحد مسکن مهر در اصفهان از طریق تعاونی‌ها واگذار شده و 3 هزار و 900 واحد دیگر در هفته تعاون به بهره‌برداری رسیده است.

وی تاکید کرد: تا پایان سال جاری 15 هزار واحد مسکن مهر در استان به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول