اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تعاون، کار ورفاه اجتماعی شهرستان سراب خبر داد

احداث 425 واحد آپارتمانی در شهرستان سراب در قالب مسکن مهر

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان سراب از احداث 425 واحد آپارتمانی در شهرستان سراب خبر داد و گفت: از این تعداد تاکنون 186 واحد واگذار شده و مابقی تا پایان سال‌جاری تحویل اعضا داده خواهد شد.

احداث 425 واحد آپارتمانی در شهرستان سراب در قالب مسکن مهر

به گزارش خبرگزاری فارس از سراب، عبدل رضا وکیل‌آزاد عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: 13هزار و 684 نفر در حال حاضر عضو خانواده بزرگ تعاون شهرستان سراب هستند. 

وی افزود: در حال حاضر بیش از یک‌هزار و 709 نفر به صورت مستقیم در تشکل‌های تعاونی شهرستان مشغول به کار هستند.

وکیل‌آزاد اعضای تعاونی سهام عدالت سراب را نیز 121هزار و 942 نفر و مبلغ سود اعطایی به 63 هزار و 310 نفر از آنان را در حدود 35 میلیارد ریال اعلام داشت.

رئیس اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی سراب در ادامه با اشاره به حمایت‌های ویژه‌ای که دولت از تشکل‌های تعاونی انجام می‌دهد، گفت: حمایت از تشکل‌های تعاونی در قالب اعطای تسهیلات به تعاونی‌ها، همچنین تخصیص 30 درصد عواید ناشی از فروش بنگاه‌های دولتی به این بخش مدّ نظر قرار گرفته است.

وی در ادامه با تاکید بر اعمال برخی تخفیف‌های مالیاتی و بیمه‌ای به تشکل‌های تعاونی اظهار کرد: شرکت‌های تعاونی نسبت به سایر شرکت‌ها 10 درصد مالیات و از لحاظ بیمه‌ای نیز 20 درصد کمتر حق بیمه پرداخت می‌کنند.

وکیل‌آزاد در خصوص اجرای طرح مسکن مهر نیز از احداث 425 واحد آپارتمانی در شهرستان سراب خبر داد و افزود: از این تعداد تاکنون 186 واحد واگذار شده و مابقی تا پایان سال‌جاری تحویل اعضا داده خواهد شد.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان سراب در ادامه گفت: فارغ التحصیلان رشته‌های مرتبط بخش کشاورزی، روستائیان بیکار فاقد زمین یا کم زمین و افراد دارای تجربه و علاقه‌مند به کار کشاورزی که فاقد شغل هستند، می‌توانند با مراجعه به سامانه ثبت‌نام متقاضیان اشتغال بخش کشاورزی وزارت تعاون‌، کار و رفاه اجتماعی ثبت‌نام کنند.

  انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول