اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی کرمان خبر داد

تقویت ناوگان خودرویی پلیس در آستانه سال تحصیلی

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: طرح تقویت ناوگان خودرویی پلیس کرمان در راستای ارتقای امنیت اجتماعی برای مدارس و دانشگاهیان صورت می‌گیرد.

تقویت ناوگان خودرویی پلیس در آستانه سال تحصیلی

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حسین چناریان صبح امروز پس از اجرای مراسم صبحگاه در جمع خبرنگاران به اجرای بخشی از طرح تقویت ناوگان خودرویی پلیس برای آمادگی ورود به سال تحصیلی جدید اشاره کرد و اظهار داشت: به دنبال این طرح متناسب با ضرورت‌های امنیت اجتماعی در جامعه به ویژه مدارس و دانشگاه‌ها تعداد گشت‌های موتوری و خودرویی افزایش می‌یابد.

وی با بیان اینکه متناسب با نیازهای یگان‌های انتظامی و تخصصی پلیس، تقویت‌هایی در دستور کار است، تصریح کرد: این تقویت خودرویی تنها بخشی از این طرح است.

چناریان با اشاره به اینکه برقراری امنیت در همه بخش‌ها همکاری مردم را می‌طلبد، به طرح‌های هدفمند و توانمند نیروی انتظامی اشاره کرد و بیان داشت: تاکنون نیروی انتظامی توانسته در برخورد با اراذل، خرده‌فروشان مواد مخدر، مزاحمان خیابانی و ... با آمادگی کامل و اقتدار عمل کند.

وی توسعه یگان انتظامی که به دنبال آن بخشی از توان جدید به ساختار انتظامی تزریق می‌شود را از اهداف نیروی انتظامی خواند و از طرح تفکیک تماس‌های فوریتی و غیر فوریتی در آینده‌ای نزدیک خبر داد و عنوان کرد: در اجرای این طرح مأموریت‌های فوریتی 110 از دیگر مأموریت‌ها جدا می‌شود.

فرمانده انتظامی استان کرمان افزود: در این طرح اطلاع‌رسانی می‌شود تا مردم تنها در صورت موضوعات فوریتی مانند سرقت، نزاع و ... با 110 تماس برقرار کنند.

چناریان بیان داشت: مردم باید توجه داشته باشند موضوعاتی مانند اختلافات ملکی، خانوادگی و ... جزو تماس‌های غیر فوریتی است که باید برای این امر به صورت حضوری به کلانتری‌ها مراجعه کنند.

وی جداسازی تماس‌های فوریتی را از غیر فوریتی سبب ایجاد سرعت در حضور، دقت و پیگیری نیروی انتظامی عنوان کرد.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول