اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد حفظ آثار اردبیل:

ایران در عبور از بحران اقتصادی باید الگوی تمام جهان باشد

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل گفت: ایران در عبور از تحریم اقتصادی دشمن باید سرافراز‌تر از قبل عمل کرده و الگویی بزرگ برای تمام جهان باشد.

ایران در عبور از بحران اقتصادی باید الگوی تمام جهان باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ذکی‌الله خوشبخت ظهر امروز در اولین یادواره شهدای جهادگر استان اردبیل اظهار داشت:‌ ملت ما با خلق هشت سال دفاع مقدس کارنامه‌ای درخشان را در تاریخ انقلاب ثبت کردند و امروز میدان جنگ سخت تبدیل به میدان نبرد برای مقابله با تحریم‌های اقتصادی ایران شده است.

وی با اشاره به اینکه خانواده‌های شهدا سرمایه‌های اصلی نظام ما هستند، تصریح کرد: ما باید با عمل به رسالت عظیم خود که همان تداوم راه شهداست عمل کنیم که اگر چنین نشود ما شرمنده خون شهدا هستیم.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل با یادآوری اینکه شهدا به خاک افتادند تا ما به خاک مذلت نیفتیم، گفت:‌ هیچ کس فکر نمی‌کرد ایران تنها در مقابل ارتش جهان پیروز و سربلند بیرون آید اما هشت سال دفاع مقدس به جهان ثابت کرد که رزمندگان ما در جبهه‌ها کاری کرده‌اند کارستان و ما امروز باید وارث این رزمندگان باشیم.

خوشبخت با اشاره به اینکه ایثارگران هشت سال دفاع مقدس در برابر امام خود سر تا پا گوش بودند، یادآور شد:‌ هشت سال مقاومت را ایثارگران ما در حالی خلق کردند که کشور تازه انقلاب کرده و ارتش و سپاهی نامنظم داشت اما به لطف خداوند و همراهی ملت ایران نظم گرفت و در مقابل 46 ابر‌قدرت جهان ایستاد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این مسئول جنگ امروز را جنگ نرم اقتصادی اعلام کرد و بیان داشت: جهاد اقتصادی و اقتصاد مقاومتی راه چاره نبرد جدید است و ما باید در عرصه اقتصاد طوری عمل کنیم که این بار نیز دشمن را انگشت به دهن نگه داریم.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل با تاکید بر اینکه دشمنان ما باید بدانند این کشور، کشور اسلامی است و شیر‌زنان و شیر‌مردان یلی دارد، افزود: دو عامل اعتقاد به وعده نصرت الهی و حضور ملت در عرصه جنگ سبب پیروزی ما در هشت سال دفاع مقدس شد، و دشمن هیچ گاه فکر نمی‌کرد که با چنین اراده‌هایی در نبرد مواجه شود اما آنها که با اندیشه تصرف ایران در هفت روز وارد عمل شده بودند هشت سال در پشت خاکریز‌های ایران دست و پا زدند.

خوشبخت ملت ایران را ملتی پیشگام و پیشرو در عرصه‌های متعدد علمی، جهادی و اقتصادی معرفی کرد و ادامه داد: ما در دوره اصولگرایی تجدیدی آوردیم اما ملت ما قبول شدند که خدا نکند در این راه ما رفوزه شویم.

وی گفت:‌ خرابکاری‌های استکبار را مردم ما تحمل می‌کنند و با اصلاح آن متناسب با راه و شأن شهدا وارد عمل شده‌اند که این خود در عمل کابوسی بزرگ برای دشمن است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل مردم کشور را به استفاده صحیح از منابع دعوت کرد و ادامه داد: باید با تحقق اقتصاد مقاومتی تحریک‌ها را دور زد و به جهان فهماند ایران، ایران است نه هر کشوری که هر بلایی که بخواهید به سرش بیاورید.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، خوشبخت در پایان سخنان خود با تاکید بر آموختن راه اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: علیرغم اینکه دشمن نگران الگو شدن ایران در تمام ابعاد است ما باید این الگو بودن خود را حفظ کرده و با آنان به مقابله برخیزیم.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول