اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار شیروان چرداول:

روحیه ایثار فرزندان ایران اسلامی الگوی همه آزادیخواهان قرار گرفته است

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار شیروان چرداول گفت: اکنون روحیه ایثار و شهادت فرزندان ایران اسلامی الگوی همه آزادیخواهان و نهضت‌های اسلامی قرار گرفته است.

روحیه ایثار فرزندان ایران اسلامی الگوی همه آزادیخواهان قرار گرفته است

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، عبدالرضا حسن‌پور ظهر امروز در آیین غبار روبی مزار شهدای گمنام سرابله، اظهار داشت: به یمن و برکت خون شهیدان، فرزندان ایران اسلامی راه و روش پیشرفت‌های علمی و دستاوردهای بزرگ را بدست آورده‌اند.

وی ادامه داد: انقلاب، نظام و کشور متعلق به شهداء، خانواده‌های صبور و بزرگ شهداء، ایثارگران و جوانان دلسوز نظام است و ما باید رهروان لایق و صدیقی برای شهداء و خدمتگزار مردم باشیم.

این مسئول اضافه کرد: شهدا با نثار جان خود و با ولایتمداری از آرمان‌های انقلاب اسلامی دفاع کردند.

حسن‌پور تصریح کرد: شهدا در اوج قله‌های معنویت قرار دارند و جایگاه آنان بسیار رفیع است.

معاون فرماندار شیروان چرداول گفت: این تلاش‌ها و از خودگذشتگی‌ها نشانه حاکمیت فرهنگ ایثار و شهادت و بسیج در ایران اسلامی است.

وی ادامه داد: این فرهنگ ناب و الهی باید علاوه بر اینکه در جامعه اسلامی ایران نهادینه و استمرار داشته باشد به نسل‌های آینده نیز منتقل شود.

این مسئول اضافه کرد: اکنون روحیه ایثار و شهادت فرزندان ایران اسلامی الگوی همه آزادیخواهان و نهضت‌های اسلامی قرار گرفته است.

وی ادامه داد: به واسطه این فرهنگ الهی، ایران اسلامی مقتدرتر از همیشه در جهان شناخته شده و هیچ دشمنی جرات تجاوز به این سرزمین مقدس را ندارد.

انتهای پیام/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول