اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان نظارت بر تاکسیرانی کرج:

مدارس برای سرویس‌های خود باید مجوز دریافت کنند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان نظارت بر تاکسیرانی کرج گفت: سرویس مدارس با محوریت بهره‌گیری از ناوگان سازمان تاکسیرانی انجام می‌شود.

مدارس برای سرویس‌های خود باید مجوز دریافت کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از پایگاه خبری شهری کرج، کریم افشار با اشاره به آمادگی این سازمان برای صدور مجوز سرویس حمل و نقل دانش‌آموزان در فصل مدارس، اظهار داشت: سرویس مدارس با محوریت بهره‌گیری از ناوگان سازمان تاکسیرانی انجام می‌شود.

وی عنوان کرد: تغییر سیستم سرویس دهی مدارس و پوشش کامل این مهم توسط ناوگان تاکسیرانی از اولویت‌های مهمی است که با توجه به شرح وظایف سازمان تاکسیرانی توسط مسئولان ذیربط در این سازمان به جد دنبال می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه، در حال حاضر امکان پوشش و سرویس دهی کامل به مدارس با توجه به امکانات موجود ناوگان، تعداد مدارس و حجم بالای تقاضای سرویس مدارس امکان پذیر نیست، بیان کرد: به رغم این موضوع، تغییر سیستم سرویس دهی به مدارس توسط ناوگان تاکسیرانی به عنوان یک استاندارد و ایده‌آل مطلوب در سازمان مطرح است.

این مسئول با بیان اینکه سرویس مدارس باید توسط تاکسی‌های سازمان انجام شود، اظهار داشت: در صورتی که سازمان بتواند تاکسی‌های ون را برای سرویس مدارس آماده کند، سیستم سرویس دهی مدارس به صورت مناسب و منطبق با سیاست‌های سازمان تاکسیرانی تغییر می‌کند.

نایب رئیس هیئت مدیره اتحادیه تاکسیرانی شهری در ادامه با تاکید بر لزوم اخذ مجوز برای رانندگان سرویس‌های مدارس، گفت: همه افراد که متقاضی پوشش سرویس مدارس هستند باید از سازمان تاکسیرانی و دستگاه‌های ذیربط مجوز سرویس مدارس را اخذ کنند.

افشار با بیان اینکه سازمان تاکسیرانی برای صدور مجوز سرویس حمل و نقل دانش‌آموزی آمادگی‌های لازم را دارد، افزود: سازمان تاکسیرانی کرج با همکاری نواحی چهارگانه آموزش و پرورش کرج و راهور شهرستان نسبت به صدور مجوز سرویس حمل و نقل دانش‌آموزان در کم‌ترین زمان ممکن اقدام می‌کند.

وی بیان کرد: جهت سهولت در صدور مجوزها، نمایندگان نواحی چهارگانه و نماینده راهور کرج‌ در این سازمان مستقر و هر یک به تناسب اختیارات نسبت به صدور مجوز سرویس دانش‌آموزی اقدام نمایند.

این مسئول تصریح کرد: در صورت عدم مراجعه از ابتدای مهر ماه عوامل راهور و گشت‌های نظارتی سازمان با افراد فاقد مجوز سرویس مدارس برخورد و از سرویس دهی آنها جلوگیری می‌کنند.

افشار ادامه داد: امسال با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در سطح کشور اقدامات مناسبی از سوی سازمان تاکسیرانی درباره سرویس مدارس و ارائه مجوزها صورت گرفته است.

وی با اشاره به مبالغ دریافتی از متقاضیان سرویس مدارس به منظور صدور مجوز اظهار داشت: مبالغ دریافتی بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر از متقاضیان دریافت می‌شود.

افشار خاطرنشان کرد: مبالغی که در کرج از متقاضیان صدور پروانه سرویس مدارس دریافت می‌شود، بسیار کمتر از مبالغی است که در سطح کشور دریافت می‌شود.

انتهای پیام/ب20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول