اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی پارس‌آباد:

شهدای روحانی مظهر غرور جامعه اسلامی است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان پارس‌آباد گفت: شهدای روحانی ما مظهر عزت، غرور و ماندگاری جامعه اسلامی هستند که در مسیر آرمان‌ها و اهداف نظام اسلامی جهاد را بر تبلیغ و ترویج لسانی ارجح تشخیص دادند.

شهدای روحانی مظهر غرور جامعه اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام حسن باقری عصر امروز در همایش روحانیان این شهرستان در پارس‌آباد اظهار داشت: ‌در حالی از فردا کنگره شهدای روحانی استان و به تبع آن شهرستان‌ها آغاز می‌شود که ما تاکنون نتوانسته‌ایم دلاوری‌ها و رشادت روحانیان رشید و سخت‌کوش نظام اسلامی را به جامعه معرفی کنیم.

وی با اعلام اینکه خدمتگزاری به خانواده‌های شهدا و ایثارگران و شناخت اهداف آنها در حقیقت وظیفه همگانی و جهادی مقدس در انتشار فرهنگ جهاد و شهادت است، تصریح کرد: امروز در جنگ تمام عیار فرهنگی، اقتصادی دشمن زنده نگه داشتن یاد و نام شهیدان بزرگ‌ترین معروف است.

باقری با اعلام اینکه شهدای ما بهترین سرمایه‌های معنوی در اعتلا و ارتقای جایگاه اسلامی جامعه ما به شمار می‌روند، خاطرنشان کرد: برگزاری یادواره‌های متعدد شهیدان به ویژه شهدای روحانی انتقال با ارزش‌ترین اصالت و آرمان شهدا است تا نسل آینده بتواند با این فرهنگ اصیل آشنا شوند.

این مسئول حضور فعال و تأثیرگذار روحانیت را در عرصه‌های مختلف یادآور شد و اضافه کرد: حرکت در مسیر آرمان‌ها و اهداف آنها امری واجب است و هرگونه قصور و کوتاهی در این زمینه می‌تواند بزرگ‌ترین آسیب را به همراه داشته باشد.

وی در ادامه سخنان خود بیان کرد: امروز بیش از هر زمان دیگر به تبلور ایمان و اعتقاد و اصالت ارزشی نیاز داریم که امیدواریم شایسته و مطلوب بتوانیم از این حقایق و ارزش‌ها صیانت کنیم.

به گزارش فارس، رئیس تبلیغات اسلامی پارس‌آباد در ادامه سخنان خود گفت:‌ دشمنان این انقلاب کمر همت بستند تا شاید با خدشه وارد کردن به باورها و اعتقادات این مردم بسیاری از حقایق را وارونه نشان دهند اما در این حرکت خود موفق نمی‌شوند.

باقری در پایان سخنان خود به ثمرات و نتایج برگزاری یادواره‌های شهدای روحانی در سطح استانی و شهرستانی اشاره کرد و افزود: در این زمینه آن چه مهم و ضروری به نظر می‌رسد توجه به اعتلا و ارزش‌های اصیل روحانیت در دفاع از اسلام است.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول