اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شهرضا در مجلس:

رفع نارسایی‌های اقتصادی مهمترین دغدغه نمایندگان مجلس است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهرضا در مجلس گفت: رفع معضل بیکاری و نارسایی‌های اقتصادی به عنوان مهم‌ترین دغدغه نمایندگان مجلس مطرح است.

رفع نارسایی‌های اقتصادی مهمترین دغدغه نمایندگان مجلس است

عوض حیدرپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرضا اظهار کرد: در حال حاضر رفع معضل بیکاری و رفع نارسایی‌های اقتصادی به عنوان مهم‌ترین دغدغه نمایندگان مجلس شورای اسلامی مطرح است.

وی ادامه داد: برگزاری اجلاس سران کشورهای غیرمتعهد در تهران و رایزنی‌های انجام گرفته در حاشیه این اجلاس می‌تواند گام بزرگی در راستای حل معضلات اقتصادی کشورمان باشد.

نماینده مردم شهرضا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سخنان اخیر رئیس جمهور در زمینه ریشه مشکلات کشور گفت: احمدی‌نژاد به شکلی به بیان مشکلات کشور پرداخته که گویا مسئولیت تمام مشکلات و معضلات حال حاضر کشور متوجه رفتار و سیاست‌های دیگران است و تمام دستاوردهای کشور در حوزه‌های مختلف ثمره تلاش دولت نهم و دهم به شمار می‌رود.

وی با تشریح درآمدهای نفتی کشور طی هفت سال گذشته یادآور شد: بیش از 50 درصد از درآمدهای نفتی یک قرن گذشته ایران در طول دوران فعالیت دولت نهم و دهم محقق شده است و نباید این حجم عظیم منابع مالی را در دولت نادیده بگیریم.

حیدرپور با اشاره به تاکید رئیس جمهور مبنی بر پاک‌بودن دولت نهم و دهم بیان کرد: به هر حال باید در نظر داشته باشیم که مسائلی همچون اختلاس 3 هزار میلیارد تومانی و نوسانات شدید و مخرب اقتصادی در دوران فعالیت این دولت به وقوع پیوسته است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دستاوردهای دولت‌های نهم و دهم تصریح کرد: هر چند در طول فعالیت این دولت خدمات شایسته‌ای در برخی زمینه‌ها انجام گرفته است، اما این موضوع نباید زمینه‌ساز تخریب دولت‌های گذشته و نادیده گرفتن دستاوردهای آنها شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به آثار مخرب ناشی از افزایش بی‌رویه قیمت ارز افزود: نوسانات گسترده و مخرب ارز در کشور از نتایج کم‌توجهی رئیس جمهور و تیم اقتصادی هیئت دولت به نظرات نخبگان و اساتید حوزه اقتصاد است و این موضوع باعث شده است که هر ساعت منتظر نرخ جدید ارز باشیم.

وی اضافه کرد: به هر حال دولتی که مدعی پاک بودن و درست‌کاری است باید به شکلی رفتار کند که اصل صداقت را در تمام امور مدنظر داشته باشد.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول