اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز پنج‌شنبه طی مراسمی

نمایشگاه فروش پاییزه در نهبندان افتتاح شد

خبرگزاری فارس: با حضور امام‌جمعه و تنی چند از مسئولان اجرایی نهبندان در محل دائمی سالن نمایشگاهی اداره صنعت، معدن و تجارت این شهرستان نمایشگاه فروش پاییزه افتتاح شد.

نمایشگاه فروش پاییزه در نهبندان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت نهبندان صبح امروز پنج‌شنبه در آیین افتتاح نمایشگاه فروش پاییزه این شهرستان اظهار کرد: تنظیم بازار، تعدیل قیمت کالاهای ضروری و حمایت از مصرف کنندگان از عمده اهداف برپایی این نمایشگاه به شمار می‌رود.

رضا اردونی ادامه داد: تقویت جریان عرضه کالا، عرضه مستقیم کالا توسط تولیدکنندگان و توزیع‌کنندگان در فضای رقابتی به منظور افزایش قدرت انتخاب و خرید مصرف‌کنندگان و ایجاد امکان دسترسی آسان مردم به کالاهای مورد نیاز با قیمتی مناسب از دیگر اهداف برپایی نمایشگاه فروش پاییزه در این شهرستان است.

وی تصریح کرد: با توجه به شاخص‌ها، کمبود امکانات و نبودن جمعیت زیاد در این شهرستان تولیدکنندگان عمده کشور رغبت چندانی برای حضور در این نمایشگاه نداشته و تلاش دارند تا تولیدات خود را در شهرهایی که قطب جمعیت هستند، به مردم عرضه کنند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت نهبندان با بیان اینکه این نمایشگاه با 30 غرفه در آستانه بازگشایی مدارس برپا شده است، افزود: در غرفه‌های این نمایشگاه کالاها و لوازم مورد نیاز مردم از قبیل لوازم‌التحریر، کیف و کفش، پوشاک، مواد غذایی و مصنوعات پلاستیکی عرضه می‌شود.

اردونی اظهار کرد: تمام کالاها و اجناس موجود در نمایشگاه فروش پاییزه نهبندان با 10 تا 15 درصد تخفیف عرضه می‌شود.

وی یادآور شد: کارشناسان بازرسی این اداره و مجمع امور صنفی شهرستان با جدیت تمام بر کالاهای عرضه شده در نمایشگاه، بازار و مراکز عرضه کالا نظارت دارند و با متخلفان به شدت برخورد می‌کنند.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول