اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ایام نوروز محقق شد

انجام 2300 بازرسی از واحدهای صنفی نهبندان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت نهبندان از انجام 2 هزار و 386 مورد بازرسی از واحدهای صنفی این شهرستان در ایام تعطیلات نوروز خبر داد.

انجام 2300 بازرسی از واحدهای صنفی نهبندان

رضا اردونی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در نهبندان اظهار داشت: این نهاد و بازرسان آن در ایام تعطیلات نوروز به طور کشیک در خدمت مردم بوده و به طور مستمر بر بازار و نحوه عرضه کالا و اقلام مورد نیاز مردم نظارت داشتند.

این مسئول با بیان اینکه در ایام عید 60 تن میوه در این شهرستان عرضه و توزیع شده، تصریح کرد: بیش از 30 تن مرغ منجمد تنظیم بازار در نمایشگاه فروش بهاره و در ایام عید به مردم عرضه شده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت نهبندان از توزیع حدود هشت تن گوشت قرمز گوساله در ایام تعطیلات نوروز در این شهرستان خبر داد و افزود: همچنین چهار تن گوشت گرم گوساله و شتر در این ایام به مردم عرضه شده است.

اردونی ادامه داد: در ایام تعطیلات نوروز حدود 30 تن مرغ گرم و تازه در نهبندان به مردم عرضه شد.

وی با اشاره به اینکه گشت‌های مشترک با همکاری ادارات تعزیرات حکومتی، اتحادیه‌های صنفی، اصناف، میراث فرهنگی، شبکه بهداشت و شرکت نفت از 15 اسفند‌ماه سال گذشته تا 15 فروردین ماه امسال در این شهرستان انجام شده، گفت: روزانه یک گشت مشترک از شرکت‌های حمل نقل، آژانس‌های درون و برون‌شهری، رستوران‌های بین‌راهی، اغذیه فروشی‌ها، پوشاک و عمده فروشی‌ها، شرکت‌های پخش و خواربار فروشی‌ها نهبندان صورت گرفته است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت نهبندان اضافه کرد: گشت‌های مشترک و نظارت مستمر بر روند جذب و توزیع اقلام تنظیم بازار از قبیل گوشت قرمز، مرغ و میوه در ایام عید در این شهرستان انجام شد.

اردونی از انجام 2 هزار و 386 مورد بازرسی از واحدهای صنفی این شهرستان در ایام تعطیلات نوروز خبر داد و اذعان داشت: در راستای این تعداد بازرسی انجام شده 30 پرونده تخلف به ارزش یک‌میلیون و 505 هزار تومان در نهبندان تشکیل شد.

این مسئول در پایان اذعان داشت: در ایام تعطیلات نوروز تعداد 106 واحد صنفی کشیک به طور شبانه‌روز به هموطنان و مردم خدمات‌رسانی کردند.

انتهای پیام/ن۲۰/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول