اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سقز

111 ویِژه برنامه در هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده سپاه سقز از برگزاری 111 ویژه برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد.

111 ویِژه برنامه در هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، هادی مخدومی پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری‌ برنامه‌های هفته دفاع مقدس شهرستان سقز موفقیت و اقتدار کشور را مدیون خون پاک شهدا دانست و اظهار کرد: زنده نگه‌داشتن یاد و خاطر شهدا و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان جامعه، موجب نقش بر آب شدن توطئه‌های دشمنان  می‌شود.

وی با بیان اینکه ملت بزرگ ایران اسلامی در همان اوایل پیروزی انقلاب اسلامی با هجمه سخت دشمنان روبرو شد، گفت: مردم ایران با دست‌ خالی اما با پشتیبانی خداوند با 33 کشور قدرتمند جهان در قالب ارتش بعث عراق جنگیدند و به پیروزی دست یافتند.

جانشین فرمانده سپاه سقز از افتتاح 4 خانه بهداشت در روستاهای شهرستان سقز به مناسبت هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا، دیدار بسیجیان با خانواده معظم شهدا، کوهپیمایی و برگزاری برنامه‌ در تمامی پایگاه‌های بسیج از جمله برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در این شهرستان است.

فرمانده تیپ 228 پیاده ارتش در سقز هم در این جلسه با تبریک هفته دفاع مقدس از برگزاری رژه نیروهای مسلح مستقر در شهرستان سقز خبر داد و گفت: ارتش توانمند جمهوری اسلامی ایران در 33 سال گذشته در کنار سایر نیروهای مسلح پاسدار هویت، صلابت و اقتدار ملت ایران بود و توانسته است در این عرصه پرقدرت ظاهر شود.

به گفته علی ابوالحسنی، استقلال و عزت به دست آمده در ایران بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ناشی از ایستادگی ملت و تدابیر امام خمینی(ره) و همراهی ارتشیان با این انقلاب است.

وی گفت: ارتش متعهد ایران تا قبل از شروع جنگ تحمیلی علیه ایران اسلامی در راه مبارزه با عوامل ضدانقلاب و ناامنی‌های ایجاد شده در مناطق مختلف کشور شهیدان زیادی را تقدیم انقلاب کرده است.

وی نقش ارتش را در دفاع از اسلام و میهن در هشت سال جنگ تحمیلی یادآور شد و افزود: ارتش به همراه دیگر نیروهای مسلح کشورمان در مقابل 12 لشکر زرهی و پیاده دشمن بعثی که از سوی کشورهای قدرتمند دنیا حمایت نظامی می‌شدند از تمامیت ارضی کشور و آرمان‌های مقدس نظام اسلامی دفاع کرد.

به گفته فرمانده تیپ 228 پیاده ارتش در سقز، تقدیم 48 هزار شهید و 126 هزار جانباز و آزاده به میهن اسلامی برگ زرینی از افتخارات ارتش در هشت سال جنگ تحمیلی است.

ابولحسنی در پایان از ارتش ایران در زمان حاضر به عنوان یک نیروی بسیار مقتدر نظامی یاد کرد و گفت: همین اقتدار و آمادگی نظامی ارتش و دیگر نیروهای مسلح در ایران دشمن را از تهدیدات نظامی علیه کشورمان ناتوان کرده است.

انتهای پیام/ع20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول