اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کانون چمران کمیته امداد امام خمینی (ره) ابرکوه:

252 نفر از برنامه‌های فرهنگی کمیته امداد ابرکوه بهره‌مند شدند

خبرگزاری فارس: مدیر کانون فرهنگی تربیتی شهید چمران کمیته امداد امام خمینی (ره) ابرکوه از استفاده 252 نفر از برنامه‌های این کانون در فصل تابستان خبر داد.

252 نفر از برنامه‌های فرهنگی کمیته امداد ابرکوه بهره‌مند شدند

شهربانو کارگر در حاشیه مراسم پایانی برنامه‌های تابستانی کانون فرهنگی تربیتی شهید چمران ابرکوه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: در طول تابستان 212 دانش‌آموز پسر و دختر در سه مقطع تحصیلی و 40 نفر از دختران فارغ التحصیل از برنامه‌های کانون استفاده کرده‌اند که از این تعداد 150 نفر مددجو از خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) و بقیه از خانواده بهزیستی و بی‌بضاعت بوده‌اند.

وی افزود: این مجتمع با هدف تقویت دین‌باوری، ولایت‌مداری، افزایش خودباوری، ایجاد نشاط، تقویت همگرایی و جامعه پذیری و استفاده بهینه از اوقات فراغت در طول تابستان و در سال تولید ملی، برنامه‌های خود را در 10 سرفصل ارائه کرد.

کارگر یادآور شد: سرفصل‌های برنامه‌ها شامل دو بخش آموزش و بخش فرهنگی تربیتی است که بخش آموزشی نیز با رویکرد تربیت محور برنامه‌ریزی شده است.

وی خاطرنشان کرد: برنامه مهارت آموزی در ابعاد فنی حرفه‌ای و هنری در راستای تحقق شعار توانمندسازی مددجویان و دانش‌آموزان و تبدیل کردن نیروی مصرفی به نیروی مولد به اجرا درآمده است و به شرکت‌کنندگان گواهی معتبر فنی و حرفه‌ای ارائه شد.

کارگر افزود: آموزش مهارت‌های مورد علاقه و نیاز بازار کار و پرهیز از کلاس‌های پرهزینه از اهداف کانون در این بخش است که برای 100 نفر از مددجویان دختر و پسر در این زمینه برنامه‌ریزی شده بود.

وی بیان داشت: برنامه آموزش مهارت‌ای زندگی نیز با هدف پیشگیری از بروز مشکلات روانی و رفتاری و ارتقاء ظرفیت روانشناختی افراد با همکاری واحد مشاوره کمیته امداد اجرا شد.

کارگر یادآور شد: در برنامه آموزش خانواده به ارائه خدمات مشاوره فردی و گروهی و برگزاری کارگاه‌های پیشگیری از اعتیاد و برپایی نمایشگاهی در همین زمینه پرداخته شد.

انتهای پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول