اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی کرمان:

نشاط عمومی هدف همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی است

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان کرمان گفت: همایش پیاده‌روی خانوادگی با هدف افزایش نشاط عمومی، تبیین ضرورت توجه بیشتر به ورزش همگانی و نقش ورزش در سلامت جامعه برگزار می‌شود.

نشاط عمومی هدف همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی است

حجت‌الاسلام سید مرتضی حسینی امروز در حاشیه همایش راهپیمایی خانوادگی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: این همایش پیاده‌‌روی خانوادگی به همت معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری و هیئت ورزش‌های همگانی استان کرمان برگزار شد.

وی بیان داشت: این همایش با هدف افزایش نشاط عمومی، تبیین ضرورت توجه بیشتر به ورزش همگانی و نقش ورزش در سلامت جامعه برگزار می‌شود.

وی افزود: علاوه بر قشرهای مختلف مردم، استاندار کرمان، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کرمان، رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی، نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی و شماری دیگر از مسئولان نیز در این همایش حضور داشتند و در کنار مردم از این همایش استقبال کردند.

حسینی یکی دیگر از اهداف برگزاری این همایش‌ها را تشویق ‌مردم به تحرک و ورزش کردن اعلام کرد.

وی خاطرنشان کرد: برای شرکت در این همایش پیاده‌‌روی جوایزی از جمله دو دستگاه خودروی سواری، سفر به عتبات عالیات، لوازم خانگی، دوچرخه و کارت اعتباری در نظر گرفته شده بود که به قید قرعه به تعدادی از شرکت‌کنندگان اهدا شد.

به گزارش فارس، امروز به مناسبت گرامیداشت هفته فرهنگ رضوی و دفاع مقدس همایش پیاده‌روی خانوادگی در کرمان برگزار شد.

این همایش از میدان شهدا تا مجموعه پردیسان قائم در حالی برگزار شد که این پیاده‌روی با استقبال چشمگیر مردم کرمان روبه‌رو شده بود.

انتهای پیام/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول