اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شوشتر تأکید کرد

موضع گیری قاطعانه دولت‌های اسلامی در برابر توهین به پیامبر

خبرگزاری فارس: امام جمعه شوشتر گفت: کشورهای اسلامی برابر توهین‌های انجام شده به پیامبر اکرم(ص) مواضعی قاطع و صریح داشته باشند و از کلی‌گویی و صحبت‌های سخیف در این باره جلوگیری کنند.

موضع گیری قاطعانه دولت‌های اسلامی در برابر توهین به پیامبر

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، حجت‌الاسلام شکرالله سلیمانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شوشتر اظهار داشت: دولت اسلامی در برابر فیلمی که برای توهین به پیامبر اسلام ساخته شده است مواضعی سرسختانه بگیرند و در این باره صراحتا اظهار نظر کنند.

وی افزود: استکبار جهانی به دنبال راه‌اندازی جنگ ادیان است و در این باره از اسلام آغاز کرده است زیرا از مسیحیت هیچ صدمه‌ای به استکبار وارد نمی‌شود.

سلیمانی با اشاره به اینکه دشمن برای سست کردن عقاید دست به این کار زده است، تاکید کرد: دشمن در تلاش است که عقاید مسلمانان را سست کند و می‌کوشد تا توهین به پیامبر اکرم(ص) به امری عادی مبدل شود زیرا در سال‌های گذشته نیز چنین اقداماتی اتفاق افتاده بود.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه مسلمانان باید برای تحریم استکبار جهانی دست به کار شوند، افزود: مسلمانان اگر یک ماه خرید کالاهای آمریکایی را در سراسر جهان تحریم کنند دیگر آمریکایی وجود ندارد که برای توهین به پیامبر اکرم(ص) بستر فراهم کند.

وی خاطر نشان کرد: آمریکا و رژیم صهیونیستی در شرایط کنونی در بحران‌های اساسی دست و پا می‌زنند و به این دلیل باید تیر خلاص را به این کشورها زد و این کشورها را تحریم کرد.

سلیمانی با اشاره به اینکه این حرکت‌ها برای مسلمانان تازگی ندارد، افزود: توهین به پیامبران تازگی ندارد و بارها در سال‌های گذشته اتفاق افتاده است و از حرکت زشت سلمان رشدی گرفته تا قرآن سوزی آن کشیش احمق تا ساخت چنین فیلمی که تنها برای توهین به پیامبر رحمت و مودت ساخته شده است.

انتهای پیام/خ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول