اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه دزفول:

توهین کنندگان به رسول‌خدا(ص) باید به بدترین وجه مجازات شوند

خبرگزاری فارس: امام جمعه دزفول گفت: توهین کنندگان به پیامبرخدا(ص) باید به بدترین وجه ممکن مجازات شوند و در این باره باید اقدامی سریع کرد.

توهین کنندگان به رسول‌خدا(ص) باید به بدترین وجه مجازات شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از دزفول، سید محمدعلی قاضی دزفولی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه دزفول اظهار داشت: باید برای مجازات سریع و قاطع توهین کنندگان به پیامبر اکرم(ص) اقدام کرد و این افراد باید به اشد مجازات برسند.

وی افزود: قلوب همه مسلمانان جهان از این توهین انجام شده جریحه‌دار شده است و باید کوشید اقدامی کرد تا التیام درد وارده بر قلوب مسلمانان باشد.

وی گفت: تا زمانی که عاملان این جنایت شنیع و توهین‌ها به مقدسات مسلمانان مجازات نشوند خشم مسلمانان فروکش نمی‌کند و آتش این خشم دامن آمریکا و صهیونیسم را خواهد گرفت.

قاضی دزفولی خاطرنشان کرد: آمریکا و رژیم صهیونیستی اصلی‌ترین بازیگردانان این ماجرا هستند و ما این دو را عوامل اصلی این اتفاق می‌دانیم. دشمنان اسلام بدانند که مسلمانان از این موضوع کوتاه نمی‌آیند، زیرا در صورتیکه عاملان توهین‌های گذشته به مجازات می‌رسیدند دیگر شاهد تکرار این گونه رفتارهای غیر انسانی نبودیم.

رئیس شورای فرهنگ عمومی دزفول خاطرنشان کرد: استکبار جهانی به دنبال مخدوش کردن چهره اسلام در جهان است و تلاش دارد تا در این باره اقدامات خود را گسترش دهد و به این دلیل ساخت چنین فیلمی در دستور کار آمریکا و رژیم صهیونیستی قرار می‌گیرد.

وی به واکنش مسلمانان جهان در پی توهین به مقدسات آن‌ها اشاره کرد و گفت: در اطراف سفارت آمریکا در قاهره 224 نفر از مسلمانان در درگیری با نیروهای امنیتی مجروح شدند و در صنعا پایتخت یمن نیز سه نفر کشته و ده‌ها نفر توسط تفنگداران آمریکایی زخمی شده‌اند و در کشور لیبی نیز یکی از گروه‌ها مسلمانان به سفارت آمریکا حمله کرده و سفیر و سه نفر از دیپلمات‌های آمریکایی را به هلاکت رسانده‌اند.

وی در فرازی دیگر از خطبه های نماز جمعه یکی از دغدغه‌ها و نظرات مقام معظم رهبری و امام راحل را کنترل جمعیت عنوان کرد و گفت: جمعیت کشور باید به 150 میلیون نفر افزایش یابد و اگر بناست کنترلی صورت گیرد پس از دستیابی به این نرخ جمعیتی، باید باشد.

امام جمعه دزفول شعار «فرزند کمتر زندگی بهتر» را یاد آور شد و افزود: این شعار از رژیم گذشته بوده و از سال 68 تا 72 شتاب و سرعت بیشتری در جامعه یافت و اینکه این شعار از کجا و با چه هدفی آمد معلوم نیست.

انتهای پیام/خ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول