اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

اجرای طرح توانمند‌سازی زنان سرپرست خانوار فرهنگی

خبرگزاری فارس: مشاور امور بانوان آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: با هدف ارتقای آگاهی زنان سرپرست خانوار طرح توانمند‌سازی زنان سرپرست خانوار فرهنگی در کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

اجرای طرح توانمند‌سازی زنان سرپرست خانوار فرهنگی

سمیه حسن‌نیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: این طرح با عنوان محیا و با شرکت 60 نفر از زنان فرهنگی سرپرست خانوار در قالب دوره آموزشی در کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

مشاور امور بانوان آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد هدف از اجرای طرح محیا را شکوفایی استعدادها و ارتقای توانمندی بانوان سرپرست خانوار فرهنگی در عرصه‌های مختلف اجتماعی دانست و افزود: برگزاری این دوره‌ آموزشی‌ توانمندسازی زنان، در راستای برطرف کردن مشکلات زنان سرپرست خانواده و زنان در معرض آسیب روحی و روانی می‌باشد.

حسن‌نیا در ادامه گفت: اگر در خانواده‌ها امنیت روانی وجود نداشته باشد، موجب آسیب در جامعه می‌شود که باید توسط زنان سرپرست خانوار از این مهم جلوگیری شود.

مشاور امور بانوان آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد افزود: شکوفایی استعداد دانش‌آموزان و موفقیت آنان در همه عرصه‌ها به مدیریت زنان بستگی دارد.

 حسن‌نیا تصریح کرد: بهبود‌بخشی به وضعیت زنان فرهنگی و با هدف ارتقای آگاهی زنان سرپرست خانوار و به منظور تامین بهداشت روانی، نحوه ارتباط با فرزند، تقویت مهارت‌های فردی و اجتماعی، پیشگیری و درمان رفتارهای اضطرابی، مقابله با استرس و مدیریت استرس، از محوریت‌های آموزشی این طرح است.

این مسئول خاطرنشان کرد: برای شرکت‌کنندگان گواهینامه 24 ساعت آموزش ضمن خدمت صادر می‌شود.

انتهای پیام/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول