اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور استاندار اردبیل خبر داد

تشکیل صندوق خرد اعتباری محلی ویژه زنان سرپرست خانوار

خبرگزاری فارس: مشاور استاندار و مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل از تشکیل صندوق‌های خرد اعتباری محلی ویژه زنان سرپرست خانوار در اردبیل خبر داد.

تشکیل صندوق خرد اعتباری محلی ویژه زنان سرپرست خانوار

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اردبیل، خدیجه جعفری اصل روز بیست و چهارم مرداد ماه با حضور در دهیاری روستای انزاب علیا ضمن بررسی مسایل و مشکلات، با قابلیت‌ها و ظرفیت‌های روستای مذکور آشنا شد.

وی در این جلسه به منظور حمایت از زنان سرپرست خانوار از ایجاد صندوق‌های خرد اعتباری محلی خبر داد و خاطرنشان کرد: صندوق خرد محلی زنان سرپرست خانوار به عنوان تشکل غیردولتی با عضویت زنان سرپرست خانواده هر شهرستان جهت هم‌افزایی و جمع‌آوری منابع خرد و تجهیز آن برای رفع نیازهای اشتغال و معیشتی می‌باشد.

مشاور استاندار و مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل یادآور شد: توزیع اعتبار استانی براساس تفاهم‌نامه‌ای که بین مرکز امور زنان و خانواده ریاست جمهوری و صندوق مهر امام رضا(ع) در هر استان منعقد می‌شود انجام خواهد شد.

همچنین جعفری اصل به همراه دهیار از قالیشویی این روستا که توسط یک خانواده اداره می‌گردد، بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، دهیار روستا با ارائه گزارشی از مدیریت تعاونی بسته‌بندی گیاهان دارویی قیزیل گول، تعاونی قارچ صدفی، نانوایی و سبزیکاری با مدیریت بانوان خبر داد.

انتهای پیام/ع30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول