اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با صدور بیانیه‌ای

رئیس دانشگاه کاشان اهانت به پیامبر(ص) را محکوم کرد

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه کاشان با صدور بیانیه‌ای ساخت فیلم موهن به ساحت مقدس نبی اکرم(ص) را به شدت محکوم کرد.

رئیس دانشگاه کاشان اهانت به پیامبر(ص) را محکوم کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، به نقل از روابط عمومی دانشگاه کاشان، عباس کتابی در این بیانیه اظهار داشته است: «بار دیگر دست‌های آلوده صهیونیست‌ها و بعضی از کشیش‌های افراطی آمریکایی که سوء نیت خود را قبلاً در مورد آتش زدن قرآن مجید نشان داده بودند از آستین خیانت درآمد و محصول آن فیلمی آمریکایی با اهانت‌های بی‌سابقه نسبت به پیامبراکرم(ص) بود».

وی در ادامه تصریح کرده است: «انتشار فیلم توهین‌آمیز علیه نبی مکرم اسلام حرکت ناشایست و گسترده مدعیان تکریم ادیان الهی و آسمانی است».

رئیس دانشگاه کاشان در این بیانیه خاطرنشان کرده است: «توهین به ساحت مقدس رسول اکرم(ص) نشان داد شعارهایی که آمریکایی‌ها مبنی بر تکثر فرهنگی و حمایت و احترام به فرهنگ‌های مختلف دینی سر می‌دهند چقدر پوچ و بی‌اساس است».

کتابی همچنین هشدار داده است: «بدون تردید تبعات این توهین‌ها دامن‌گیر سردمداران کاخ سیاه می‌شود که نمونه‌ای از این خشم و انزجار در واکنش مسلمانان مصر و لیبی تجلی یافت».

وی در پایان متذکر شده است: «اینجانب به نمایندگی از دانشگاهیان دانشگاه کاشان ضمن محکومیت این اقدامات وقیحانه که مصداق سوء استفاده از آزادی بیان است، از مجامع قضایی ملی و بین‌المللی اشدّ مجازات برای عاملین این توطئه موهن را خواستارم».

انتهای پیام/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول