اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه روانسر:

سکوت در برابر فیلم موهن به ساحت رسول‌الله (ص) ننگ است

خبرگزاری فارس: امام جمعه روانسر گفت: اکثریت مسلمانان در برابر فیلم موهن به ساحت رسول‌الله (ص) قیام کردند اما بعضی‌ها سکوت کردند و این سکوت ننگ است.

سکوت در برابر فیلم موهن به ساحت رسول‌الله (ص) ننگ است

ملا‌عبدالله غفوری در گفت‌و‌گو با خبر‌نگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: توهین به پیامبر اکرم (ص) جدا از مسئله سیاسی مسئله دینی است که با  یک میلیارد و نیم مسلمان آزادی‌خواه، حق‌جو و حق‌گو به مخالفت پرداخته و اهانت کرده‌اند.

غفوری ادامه داد: خدای منان پیامبر رئوف و کریم را برای راهنمایی بشر به رسالت مبعوث کرد، هتک حرمت مقام رفیع رسول‌الله (ص) هتک حرمت به همه چیز است.

وی تصریح کرد: دشمن به دنبال این است که ریشه حقیقی و اساسی مسلمانان را از بن بکند و تفرقه به وجود بیاورد اما این خیال باطل و بی‌ارزش است چراکه مسلمانان بیدار و با‌بصیرت هستند.

امام جمعه روانسر با بیان اینکه توهین به پیامبر اکرم قلب مسلمانان را به درد آورده است، آن را مصیبتی برای همه دانست و گفت: مسلمانان با هم هستند و دست برادری همدیگر را می‌فشارند باید چنان عکس‌العملی نشان دهند که دیگر دشمنان جرأت چنین جسارتی را نداشته باشند.

وی با اشاره به واکنش جهان اسلام از جمله کشورهای مصر، لیبی، افغانستان، پاکستان، عراق و ... افزود: با اینکه این کشورها هر روز گرفتار یک دسیسه آمریکا می‌شوند و علی‌رغم مشکلات داخلی که دارند دست به تظاهرات گسترده‌ای علیه این فیلم موهن به ساحت رسول‌الله (ص) زدند.

غفوری خاطر‌نشان کرد: همه مسلمانان قیام کردند اما بعضی‌ها سکوت کردند، این سکوت برای آنان ننگ است.

وی ضمن محکوم‌کردن این عمل زشت اظهار کرد: آمریکا و اسرائیل رسوا شدند وقتی بار دیگر حضور با شکوه مردم را دیدند.

* پیامبر (ص) متعلق به همه انسان‌ها است

امام جمعه روانسر گفت: پیامبر (ص) در بعد عام متعلق به جهان و همه انسان‌ها است و در بعد خاص متعلق به شیعه و سنی است. شیعه و سنی به همه کتب‌های آسمانی ایمان دارند و به همه انبیا احترام می‌گذارند پس پیروان واقعی مسیحیت و یهودیت نیز باید از هویت و دین خود دفاع کنند چراکه توهین به پیامبر(ص) در اصل توهین به ادیان آنها است.

غفوری تصریح کرد: فرهنگ مسلمانان جزئی از اصل است و پیامبر اصل مسلمانان است لذا مسلمانان باید قیام کنند تا وعده قرآن تحقق یابد و کافران نابود شوند.

امام جمعه روانسر ساخت فیلم موهن به پیامبر‌اکرم (ص) را برنامه‌ای سازمان‌یافته و با برنامه‌ریزی دانست و سران آمریکا و صهیونیسم را مقصران اصلی عنوان کرد.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول