اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار پیشوا:

ورزش پیشوا باید به سطوح قهرمانی و همگانی برسد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان پیشوا با اشاره به اهمیت ورزش در جامعه آن را از دو نگاه قهرمانی و همگانی حائز اهمیت دانست و گفت: باید در ورزش علاوه بر نگاه به بخش قهرمانی در مسیر همگانی کردن ورزش نیز گام برداشته شود.

ورزش پیشوا باید به سطوح قهرمانی و همگانی برسد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، جلسه شورای ورزش شهرستان پیشوا با حضور فرماندار و رئیس اداره ورزش و جوانان و تنی چند از روسا و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی برگزار شد.

بهرام ستاری ضمن ابراز خرسندی از تشکیل این جلسه و تأکید بر ادامه این گونه جلسات در سطح شهرستان، اظهار داشت: این جلسات باعث تقویت و توجه ویژه به ورزشکارانی می‌شود که برای این شهرستان مدال کسب می‌کنند و شهرستان ما این پتانسیل را در خود دارد تا با تقویت ورزش پایه و دانش‌آموزی و ترویج فرهنگ ورزش عمومی جایگاه محکم‌تری نسبت به گذشته داشته باشد.

فرماندار شهرستان پیشوا ادامه داد: ورزش یکی از مفیدترین و سالم‌ترین سرگرمی‌هایی است که می‌تواند اوقات فراغت جوانان را پر کند و کسالت و تنبلی را از انسان‌ها دور کند و نشاط و شادابی را به او می‌بخشد.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت ورزش در جامعه آن را از دو نگاه قهرمانی و همگانی حائز اهمیت دانست و افزود: باید در ورزش علاوه بر نگاه به بخش قهرمانی در مسیر همگانی کردن ورزش نیز گام برداشته شود.

در این جلسه فرماندار شهرستان پیشوا از رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان خواست تا زمینه برگزاری یک نشست صمیمی با قهرمانان و ورزشکاران به نام شهرستان را با هدف ارائه راهکارهای مناسب توسعه ورزش در شهرستان و رسیدگی به مشکلات این عزیزان، فراهم کند.

همچنین مهندس ستاری بر نظارت دقیق بر فعالیت بخش‌های خصوصی ورزشی در سطح شهرستان‌ نیز از سوی اداره ورزش و جوانان تاکید کرد.

این گزارش حاکی است، در این جلسه محسن خادمی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان به ارائه گزارش عملکردی آن اداره از اول سال 1391 تا به امروز پرداخت و افزود: با اعتبار 70 میلیون تومانی ویژه زمین چمن مصنوعی در روستای قلعه نو جامکاران شهرستان، کارهای اولیه و ارسال صلح‌نامه صورت پذیرفته و در کوتاه‌ترین زمان ممکن این زمین چمن مصنوعی آماده بهره‌برداری است.

خادمی گفت: کارهای اولیه احداث استادیوم ورزشی 5 هزار نفری در شهرستان نیز در حال پیگیری است و پس از تحویل ضمانت‌نامه از سوی پیمانکار، فعالیت عمرانی استادیوم نیز آغاز می‌شود.

انتهای پیام/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول