اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با انتشار بیانیه‌ای

هنرمندان حوزه هنری یزد اهانت وقیحانه به ساحت پیامبر را محکوم کردند

خبرگزاری فارس: حوزه هنری استان یزد با انتشار بیانیه‌ای توهین به ساحت نورانی پیامبر اعظم (ص) را محکوم کرد.

هنرمندان حوزه هنری یزد اهانت وقیحانه به ساحت پیامبر را محکوم کردند

 به گزارش خبرگزاری فارس از یزد به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان یزد، در این بیانیه آمده است: حرکت ننگین اهانت به ساحت مقدس پیامبرعظیم الشأن اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) نشانه ضعف و کینه توزی دشمنان اسلام و قرآن است.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: اکنون که موج بیداری اسلامی به نقطه عطفی در جهان تبدیل شده و ملت‌های آزاده و عدالت طلب را بیدار ساخته و کاخ فرعونیان و حکام جور را فرو ریخته، سردمداران کفر و در رأس آنان صهیونیسم و آمریکا در پی خدشه وارد کردن به پیکره اسلام ناب محمدی (ص) هستند تا چند صباحی دیگر هیبت پوشالی خود را حفظ کنند، غافل از آنکه نور الهی خاموش شدنی نیست.

در بخش دیگری از بیانیه حوزه هنری استان یزد آمده است: این بار نیز روسیاهان سیاه دل با بی‌شرمی  تمام، به دستاویز هنرپیشگی و با سوء استفاده از رسانه، اقدام به ساخت فیلمی موهن علیه رسول اکرم (ص) کرده و سعی در کتمان حقیقت و راستی داشته و در خیال باطل خود می‌خواهند از گسترش روز افزون عطرگل محمدی (ص) در فضای عالم جلوگیری کنند.

در این بیانیه همچنین آمده است: آنان با این حرکات مذبوحانه و شرارت بار در باتلاق فرومایگی و نادانی خود فرو رفته و گور نظام لیبرال دموکراسی غربی را خواهند کند و به طور قطع خداوند مکر و حیله آنان را به خودشان باز می‌گرداند.

در این بیانیه آمده است: هنرمندان حوزه هنری استان یزد، اهانت وقیحانه و نفرت انگیز به ساحت نورانی رسول مهربانی حضرت محمد (ص) را محکوم کرده و از همه مسلمانان و ملت‌های آزاد‌اندیش می‌خواهند ضمن محکوم کردن این اقدام جنون آمیز، خشم و انزجار خود را نسبت به این گناه نابخشودنی اعلام کنند.

انتهای پیام/خ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول