اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند نوین:

در آینده فوتسال اصفهان می‌تواند در آسیا یکه‌تازی کند

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند نوین گفت: در آینده روزی فرا می‌رسد که تیم ملی ایران با ترکیبی کاملا اصفهانی به میدان می‌رود و اصفهان می‌تواند در آسیا یکه‌تازی کند.

در آینده فوتسال اصفهان می‌تواند در آسیا یکه‌تازی کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مهدی محمدی بعد از ظهر امروز در حاشیه تمرینات تیمش در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هم‌اکنون گیتی‌پسند خود را به عنوان قدرت نخست آسیا مطرح کرده و با روندی که فوتسال اصفهان در پیش گرفته یقین داشته باشید می‌تواند آقایی خود را به آسیا ثابت کند.

وی با اشاره به صعود تیمش به مسابقات لیگ دسته یک فوتسال بیان کرد: در بازی با مقاومت چهارمحال کار سختی داشتیم چرا که حریف ما نیز تنها دو امتیاز از ما کمتر داشت و با برد برابر ما می‌توانست شانس زیادی برای صعود داشته باشد.

وی با بیان اینکه تیم‌ها در لیگ دسته دوم قدرت برابری داشتند، تصریح کرد: در بازی با مقاومت بازیکنان زحمت زیادی کشیدند و از نتیجه به دست آمده راضی هستم زیرا مهم سه امتیاز بازی بود که به دست آمد.

سرمربی گیتی‌پسند نوین با بیان اینکه بازی در لیگ دو به نظر من حتی از لیگ دسته اول دشوارتر است، تاکید کرد: فصل گذشته تکلیف صعود تیم‌ها به لیگ دسته دوم چند هفته مانده به پایان مشخص شده بود اما امسال تا هفته پایانی چند تیم شانس صعود داشتند که دشوار بودن دیدارها را مشخص می‌کند.

وی افزود: امیدوارم صعود به لیگ دسته اول جواب خوبی به اعتماد باشگاه باشد زیرا باشگاه تمام حمایت لازم را صورت داد و خوشبختانه اصفهان صاحب دو تیم در لیگ دسته اول فوتسال ایران شد.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول