اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مصاف هفته ششم

داوران مسابقه فوتسال صبای قم و گیتی‌پسند معرفی شدند

خبرگزاری فارس: کمیته داوران اسامی داوران دیدار تیم‌های فوتسال صبای قم و صنایع گیتی پسند اصفهان در هفته ششم از دور رفت لیگ بر‌تر را معرفی کرد.

داوران مسابقه فوتسال صبای قم و گیتی‌پسند معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم کمیته داوران فدراسیون فوتبال اسامی داوران قضاوت‌کننده در دیدار تیم‌های فوتسال صبای قم و صنایع گیتی پسند اصفهان در هفته ششم از دور رفت چهاردهمین دوره مسابقات لیگ بر‌تر فوتسال باشگاه‌های کشور را معرفی کرد تا صبا در تلاش برای کسب چهارمین پیروزی خود در خانه به مصاف رقیب اصفهانی برود.

در حالی که ششمین هفته از دور رفت مسابقات لیگ بر‌تر فوتسال باشگاه‌های کشور از امروز با برگزاری سه بازی آغاز می‌شود، تیم فوتسال صبای قم قرار است در سومین دیدار خانگی خود مقابل تیم فوتسال صنایع گیتی پسند اصفهان صف‌آرایی کند.

دیدار صبای قم و صنایع گیتی پسند اصفهان از ششمین هفته لیگ بر‌تر فوتسال از ساعت 17 عصر امروز پنجشنبه بیست و سوم شهریور ماه به میزبانی تیم صبای قم در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار می‌شود و این در حالی است که قضاوت این مسابقه را علیرضا عبدالغنی به عنوان داور اول بر عهده دارد.

داور اول این مسابقه را سعید عباسی به عنوان داور دوم همراهی می‌کند، ایمان باستان به عنوان داور ذخیره انجام وظیفه خواهد کرد و کاظم قنبری به عنوان وقت نگهدار دیگر عضو تیم داوری این مسابقه حساس است.

در جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ بر‌تر فوتسال باشگاه‌های کشور در حال حاضر تیم فوتسال صبای قم با کسب 9 امتیاز در مکان سوم جدول ایستاده است، زیرا صبای قم از چهار بازی قبل خود سه پیروزی مقابل تیم‌های فوتسال شهرداری تبریز، راه ساری و ارژن فارس در کارنامه دارد و تنها در هفته سوم در خارج از خانه نتیجه را مقابل تیم فرش آراء مشهد واگذار کرده است.

این در حالی است که در هفته پنجم مسابقات لیگ بر‌تر فوتسال باشگاه‌های کشور علاوه بر دیدار صبای قم و صنایع گیتی پسند اصفهان، بازی‌های بسیار حساس دیگری نیز برگزار می‌شود که موقعیت مناسبی را برای صبای قم برای صعود به صدر یا رده دوم جدول مهیا می‌کند.

انتهای پیام/ب20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول