اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دانشگاه صنعتی کرمانشاه با انتشار بیانیه‌ای

انزجار مسلمانان به زودی طوفانی ریشه‌کن خواهد شد

خبرگزاری فارس: دانشگاه صنعتی کرمانشاه با انتشار بیانیه‌ای اهانت به ساحت پیامبر اعظم(ص) را محکوم و اعلام کرد: بی‌شک انزجار مسلمانان در آینده‌ای نزدیک به طوفانی بدل خواهد شد که ریشه سست این‌گونه اقدامات جدید را از بین خواهد برد.

انزجار مسلمانان به زودی طوفانی ریشه‌کن خواهد شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، دانشگاه صنعتی کرمانشاه با انتشار بیانیه‌ای اقدام شیطانی و هتاکی بی‌شرمانه نسبت به پیامبر اعظم(ص) را محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است: امروز که برخی ایادی پلید استکبار و صهیونیزم جهانی با سفارش و هدایت اربابان خود، ساحت مقدس پیامبر اعظم حضرت ختمی مرتبت رسول گرامی اسلام حضرت محمد(ص) را آماج هتک حرمت و اهانت قرار داده و این مکتب عزت‌آفرین و بشارت‌دهنده آزادی انسان‌ها را با شیوه‌هایی بسیار سخیف و خلاف کرامت انسانی به استهزا گرفته‌اند، قلب جهان اسلام آزرده و در عین حال آکنده از خشم است.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: بی‌تردید این اقدام زشت و ننگین، موج بیداری اسلامی و نهضت ضد استکباری در جهان را گسترش داده و با افزایش روند گرایش به اسلام در آمریکا و غرب، زوال طراحان سناریوی اسلام‌هراسی و اهانت به مقدسات مسلمانان به‌ویژه پیامبر اعظم(ص) را سرعت می‌بخشد.

در این بیانیه همچنین آمده است: دانشگاه صنعتی کرمانشاه ضمن تاکید بر هوشیاری ملت عزیز ایران و همه مسلمانان یادآور می‌شود که این‌گونه جسارت‌ها و توهین‌های از قبل برنامه‌ریزی شده از چشمان مردم جهان به‌ویژه مسلمانان و به‌خصوص از چشم اساتید، صاحب‌نظران، طلاب و دانشجویان فهیم و آگاه ایران اسلامی به دور نمانده و نخواهد ماند و بی‌شک انزجار و افسوس تمام مردم مسلمان در آینده‌ای نزدیک به طوفانی بدل خواهد شد که ریشه سست این‌گونه اقدامات جدید را از بین خواهد برد.

انتهای پیام/و30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول