اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام حزب مؤتلفه اسلامی استان قم:

جسارت به پیامبر اکرم(ص) نشانه استیصال غرب است

خبرگزاری فارس: قائم مقام حزب مؤتلفه اسلامی استان قم گفت: جسارت‌ به اسلام و وجود پیامبر اعظم(ص) نشانه استیصال غرب در برابر رشد روزافزون اسلام است.

جسارت به پیامبر اکرم(ص) نشانه استیصال غرب است

 حجت‌الاسلام محمدحسن ذاکری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم ضمن محکوم کردن ساخت فیلم موهن درباره پیامبر اکرم(ص) اظهار کرد: این اقدام موهن نشانه فراگیر شدن پیام اسلام و بیداری اسلامی است که در سراسر دنیا شاهد آن هستیم.

وی خاطر نشان کرد: کماکان نسیم معطر اسلام در حال وزیدن به کل سرزمین‌های منطقه است و تن‌های مرده را جان تازه‌ای می‌بخشد.

قائم مقام حزب مؤتلفه اسلامی استان قم با بیان اینکه علاوه بر مردم منطقه، مردم در قلب اروپا و غرب از دین مبین اسلام استقبال کرده‌اند گفت: رشد روزافزون اسلام‌گرایی دنیای استکبار و سران مزدور رژیم‌های غربی را که زیر سیطره امپریالیسم و صهیونیسم هستند دچار دغدغه و واهمه کرده است.

وی خاطر نشان کرد: این جسارت‌ها به اسلام و وجود پیامبر اعظم(ص) نشانه استیصال غرب در برابر رشد روزافزون اسلام و تاثیر آن بر جوامع مسلمان و غیر مسلمان است.

ذاکری ادامه داد: آنها تصور می‌کنند با این کارها می‌توانند چهره اسلام و نبی مکرم اسلام(ص) را در اذهان عمومی خدشه‌دار کنند ولی این اقدامات به رجوع بیشتر مردم به ویژه مردم غرب به دین اسلام کمک کرده و آنها نتیجه معکوس می‌گیرند.

وی یادآور شد: آنها مکر و حیله‌ای را به کار می‌گیرند ولی خداوند این مکر و حیله آنها را نقش بر آب می‌کند.

قائم مقام حزب مؤتلفه اسلامی استان قم تصریح کرد: اکنون رژیم صهیونیستی در محاصره شدیدی قرار دارد و فرهنگ منحط غرب و دموکراسی واهی زیر فشار قرار گرفته و مورد اعتراض مردم بوده و پایه‌های آن در حال فرو ریزی است.

وی خاطر نشان کرد: استکبار برای نجات از بحران‌ها به کارهای زشت می‌پردازد و تصور می‌کند منفذ و راه فراری برای آنها پیدا شده و می‌توانند اذهان عمومی‌ را منحرف کنند.

ذاکری یادآور شد: وظیفه مسلمانان، آزادیخواهان جهان و صاحبان ادیان الهی این است که این عمل زشت را محکوم کرده و دست‌اندرکاران ساخت این فیلم موهن را پای میز محاکمه بکشانند و با آنها به طور جدی برخورد کنند.

وی با اشاره به تبلیغات سوء رژیم صهیونیستی گفت: اهانت به نبی مکرم اسلام(ص) اهانت به یکی از انبیای الهی بوده که مورد احترام همه ادیان است ولی تبلیغات صهیونیسم بین‌الملل مانع انعکاس عکس‌العمل‌های سایر ادیان می‌شود و این را منحصر به مسلمانان جهان می‌دانند.

قائم مقام حزب مؤتلفه اسلامی استان قم خاطر نشان کرد: اکنون اعتراض سایر ادیان و علمای دیگر را پس از پخش فیلم شاهد هستیم.

وی با اشاره به وظیفه مسلمانان در برابر نبی مکرم اسلام(ص) گفت: مسلمانان در درجه نخست باید آشنایی و معرفت بیشتری نسبت به رسول خدا(ص) کسب کنند و در مرحله دیگر با شبهات و مطالبی که معاندان نسبت به اسلام و نبی مکرم اسلام وارد می‌کنند مقابله کنند.

ذاکری یادآور شد: مسلمانان باید همواره در صحنه باشند زیرا این حضور و عکس‌العمل سبب می‌شود تا دشمن حساب کار خود را کرده و از فتنه‌انگیزی‌ها جلوگیری کند.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول