اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله باریک‌بین:

مهر و محبت پیامبر اکرم (ص) در قلوب آزادگان جهان جاری است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین با اعلام انزجار نسبت به انتشار فیلم توهین‌آمیز به پیامبر اکرم (ص) گفت: مهر و محبت پیامبر اکرم (ص) در قلوب همه مسلمانان و انسان‌های آزاده همواره جاری و ساری است.

مهر و محبت پیامبر اکرم (ص) در قلوب آزادگان جهان جاری است

به گزارش خبرگزاری فارس از تاکستان آیت‌الله هادی باریک‌بین عصر امروز در گردهمایی ائمه جمعه استان قزوین که در دفتر امام جمعه تاکستان برگزار شد، اظهار کرد: اقدام زشت و تنفر انگیز دشمنان دین و مذهب غیرت دینی مسلمانان را برانگیخت و عشق و محبت به پیامبر را دوچندان کرد.

وی تصریح کرد: اقدام زشت و موهن صهیونیسم و استکبار جهانی در توهین به مقدسات و پیامبر اکرم (ص) موجب شده خون مسلمانان به جوش آمده و نفرت و انزجارشان به آمریکا و رژیم صهیونیستی بیش از گذشته و چهره پلید دشمنان دین و مذهب بر جهانیان آشکار شود.

در ادامه این گردهمایی نیز ابوالحسن صادقی‌جهانی مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین از آغاز راه‌اندازی 24 ساعته صدا و سیمای مرکز قزوین خبر داد و عنوان کرد: به همت همکاران صدا و سیما و همد‌لی مسئولان استانی و ائمه محترم جمعه و روحانیون پخش آزمایشی 24 ساعته برنامه‌های صدا و سیمای مرکز قزوین از 31 شهریور آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: صدا و سیمای مرکز قزوین می‌تواند از نظرات کارشناسانه ائمه محترم جمعه و روحانیون حوزوی استفاده کند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین از اجرای موفق رسانه مرکز قزوین در ایام ماه مبارک رمضان یاد کرد و افزود: برنامه‌های خوب و موفقی همانند برگزاری جلسات قرآنی از شبکه‌های دوم و سوم سیما پخش شد که ما نیز جزو رسانه‌هایی بودیم که در ایام ماه مبارک برای شهروندان این برنامه‌ها را به روی آنتن بردیم.

انتهای پیام/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول