اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه دیباج تاکید کرد

ضرورت احداث خانه عالم و استقرار روحانی در دیباج

خبرگزاری فارس: امام جمعه دیباج با اشاره به جمعیت بالغ بر 3 هزار نفری دیباج تاکید کرد: وجود خانه عالم و استقرار روحانی در دیباج ضروری است.

ضرورت احداث خانه عالم و استقرار روحانی در دیباج

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، حجت‏الاسلام سیدجلیل قدمی پیش از ظهر امروز در دیدار با مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان در محل این اداره کل در شاهرود، بر لزوم وجود خانه عالم و استقرار روحانی در شهر دیباج تاکید کرد.

قدمی افزود: دیباج بالغ بر 3 هزار نفر جمعیت دارد و این میزان جمعیت به حضور تعدادی روحانی در این شهر اهمیت و ضرورت می‏بخشد.

امام جمعه دیباج با اشاره به اینکه بودجه‏ای برای احداث خانه عالم اختصاص داده نشده، خاطرنشان کرد: با توجه به جنگ نرم امروز و حضور دشمن در خانه‌ تک تک مردم، وجود حداقل یک خانه عالم کاری است که مسئولان نباید از آن دریغ کنند.

قدمی با تاکید بر اهمیت نماز و به خصوص نماز جمعه تصریح کرد: سال گذشته برای ساخت مصلای این شهر نیز بودجه‏ای از سوی مسئولان اختصاص داده نشده بود و این امر راه گله‏گذاری را باز می‏کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان نیز ضمن قدردانی از تلاش‏های امام جمعه دیباج و گفتار دل‏سوزانه وی تاکید کرد: سازمان نقشی در تعیین بودجه نداشته و تنها واسطه برای دریافت و رساندن وجوه به بخش‏های تعیین شده است.

حجت‏الاسلام علی شکری در تائید لزوم ساخت خانه عالم در دیباج عنوان کرد: زمین تهیه شده در دیباج مورد اختلافاتی است که با رفع این اختلافات و اصلاح نقشه‏های ارائه شده و تامین بودجه به زودی شاهد کلنگ‏زنی خانه عالم این شهر خواهیم بود.

شهر دیباج در فاصله 54 کیلومتری شمال شرقی شهرستان دامغان در مسیر جاده دامغان به گلوگاه مازندران واقع شده و منابع اصلی درآمد مردم این شهر در بخش کشاورزی است.

دیباج در بخش صنعت و معدن از صنایع ریخته‏گری آلومینیوم و شرکت ذغال سنگ البرز شرقی نیز بهره‏مند است.

انتهای پیام/ع20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول